نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1402 - 19:29
صادر شد

نوای جنوب: دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و منتخب مردم دشتستان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات 11 اسفند تقدیر و تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

 





نوای جنوب: دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و منتخب مردم دشتستان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات 11 اسفند تقدیر و تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

🔹مردم ایران اسلامی با وجود همه گلایه‌ها و نیز خباثت‌های دشمنان، در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات مجلس و خبرگان حماسه‌ای به‌یادماندنی خلق کردند؛ بی‌شک ملتِ قهرمانِ ایران، پیروز واقعی انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

 

🔹به رسم ادب از اعتماد مجدد و معنادار مردم شریف دشتستان به فرزند کوچک خود تشکر می‌کنم و خاضعانه در مقابل عظمت این مردم بزرگ سر تعظیم فرود می‌آورم. لازم است که از همه دست‌اندرکاران، مجریان، ناظران و تامین‌کنندگان امنیت انتخابات و نیز کاندیداهایی که باعث ایجاد شور سیاسی شدند، تقدیر کنم. از همه عزیزانی که در این ایام و ماه‌ها بصورت خودجوش از حقیر حمایت کرده و نیز از همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی، نیروهای انقلاب، اقوام و طوایف، عشایر غیور و عموم مردم بخش‌ها، شهرها و روستاهای دشتستان و آحاد برادران و خواهرانی که برای افزایش مشارکت و پیروزی خدمتگزار کوچک مردم تلاش کردند، کمال سپاس و امتنان را دارم. 

 

🔹 حضور حماسی مردم باری سنگین بر دوش همه مسئولان گذاشت. رسالت مجلس دوازدهم در حوزه تقنین و نظارت، رسالتی بس عظیم است. تحول برای پیشرفت استان و اداره آن با اولویت قراردادن مطالبات مردم و رسیدگی به مشکلات ایشان، امری ضروری و حیاتی است. مردم گلایه‌مندند و انتظار دارند که تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در خدمت منافع ملی و مصالح ملت باشد. کارهای برزمین‌مانده و ناتمام بسیاری در حوزه‌های مختلف داریم که باید با همت و همدلی به سامان برسد و این مهم نیازمند عبور از خودخواهی‌ها و انحصارطلبی‌هاست، از این فرصت باید برای افزایش امید در جامعه با خدمت واقعی به مردم و حل مشکلات ایشان بهره جست. 

 

🔹 بی‌تردید در چهار سال آینده مسیر شفافیت، مبارزه با فساد و دفاع از حقوق مردم در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به دور از خط‌کشی‌ها و جناح‌بندی‌ها ادامه خواهد داشت. به عنوان فرزندِ کوچکِ دشتستانِ بزرگ عهد می‌بندم که جز رضای باری‌تعالی، منافع ملی و مصالح مردم پیشه نگیرم. رای مجدد شما، عزم حقیر را برای خدمت، توسعه شفافیت و مبارزه با فساد بیشتر کرد، از همه نخبگان، فرهیختگان و صاحب‌نظران استان و دشتستان دعوت می‌کنم که این حقیر را در ارائه خدمات بهتر و اتخاذ تصمیمات جامع‌تر با تشکیل و توسعه حلقه‌های میانی کارشناسی یاری کنند.

 

 🔹عزت و سربلندی ملت ایران را از خداوند منان مسئلت می‌دارم.

 

فرزند کوچک دشتستان بزرگ، نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس یازدهم و منتخب مردم در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی

ابراهیم رضایی



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابراهیم رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار