نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 دي 1402 - 16:59

نوای جنوب:امید نورافکن و محمد دانشگر، دو بازیکن سپاهان می‌خواهند به استقلال باز گردند، اما باشگاه اصفهانی با این جدایی مخالف است.

نوای جنوب:امید نورافکن و محمد دانشگر، دو بازیکن سپاهان می‌خواهند به استقلال باز گردند، اما باشگاه اصفهانی با این جدایی مخالف است.

محمد دانشگر و امید نورافکن، دو بازیکن سپاهان که سابق برای استقلال بازی کرده‌اند برای بازگشت به تیم سابق خود با مانع بزرگی مواجه شده‌اند.  

مسئولان باشگاه سپاهان به رغم تمایل این دو بازیکن برای بازگشت به استقلال به آن‌ها اعلام کرده‌اند که راضی به این جدایی نیستند و باید تا آخر، به قراردادشان با سپاهان پایبند بمانند.

این مخالفت درحالی انجام شده که دانشگر و نورافکن علاقمند بودند اصفهان را ترک کرده و راهی تهران شوند، اما قراردادی که آن‌ها با سپاهان منعقد کردند آن قدر سفت و محکم است که این دو بازیکن سرشناس نمی‌توانند راه دیگری را انتخاب کنند وباید تا آخر قرارداد به تیم خود متعهد باقی بمانند.

البته سپاهانی‌ها نیز به دنبال جذب دو بازیکن استقلال بودند که با مخالفت این باشگاه مواجه شدند. مسئولان سپاهان هم امید حامدی‌فر را می‌خواستند و هم ایمان سلیمی را، اما درنهایت با حضور این دو بازیکن مخالفت شد.

جالب است که سپاهان دقیقا دنبال بازیکنانی بود که در پست دانشگر و نورافکن بازی می‌کنند این تلاش خود به نوعی نشان می‌داد که سپاهان نیز اقداماتی در راستای پر کردن جای خالی این دو  بازیکن خود در دستور کار دارد که البته این جا به جایی انجام نشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
استقلال

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار