نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 دي 1402 - 06:39

نوای جنوب:

نوای جنوب:میوه‌آرایی ماشین عروس!

ویدئویی از یک ماشین عروس در شبکه‌های‌اجتماعی پربازدید شد که یک نفر در حال چسباندن میوه‌ها اعم از گل کلم، ترب، سیب، پرتقال، فلفل دلمه‌ای و … به شکلی هنرمندانه و باسلیقه روی یک خودرو بود. کاربری درباره این ماشین نوشته بود: «ماشین عروس وقتی آقای داماد مغازه میوه‌فروشی داره، این جوری می شه!»

دوستت دارم، همین

این راننده خوش‌ذوق نیسان آبی که خودرویش را برای عروسی‌اش گل زده، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. او با گل‌ها کلمه «Love» به معنای «عشق» را روی خودرویش نوشته است. کاربران گفتند که چقدر خوب که از همین ابتدای زندگی‌مشترک از اهمیت گفتن «دوستت دارم» به همسر آگاه شده است.

ماشین عروس و داماد خاکی!

این یکی ماشین عروس را می‌گویند متعلق به یک زوج ماهشهری است. از بس اوضاع هوا خراب بوده، دیگر ریسک نکرده و ماشین را کارواش نبرده‌اند که تا قبل از مراسم دوباره زیر خاک دفن شود. البته که هم عکس بانمکی است و هم غم‌انگیز … .

راننده تریلی رمانتیک

طبق فیلم و سریال‌هایی که دیده‌ایم، راننده‌های ماشین‌های سنگین باید افرادی سبیل از بناگوش دررفته باشند با روحیه‌ای خشن. اما در واقع چنین راننده تریلی‌هایی هم هستند که با گران‌ترین گل‌های بازار، ماشین عروس‌شان را تزیین می‌کنند.

زندگی‌مشترک خیلی شیرین

همه برای تازه عروس و دامادها آرزو می‌کنند تا زندگی شیرینی داشته باشند. این عروس و داماد هم خودشان دست به کار شده و برای آغاز زندگی مشترک‌شان سنگ تمام گذاشته و به ماشین‌شان شکلات چسبانده‌اند تا شیرینی از سر و کول‌شان بالا برود.

ان شاءا… جرثقیلت تبدیل بشه به …

وقتی راننده یک جرثقیل می‌خواهد داماد شود، خیلی مرسوم نیست که همان ماشین را گل بزند. ولی چه اشکالی دارد؟ ان‌شاءا… خوشبخت شود و چرخش به خوبی بچرخد و این جرثقیل تبدیل به تاورکرین برج‌ها شود.

ماشین عروسِ فامیلی!

عروس و دامادی در روستای ابراهیم سمیع شهر خداآفرین استان آذربایجان شرقی بیل‌مکانیکی‌شان را گلباران کردند تا دسته‌جمعی به همراه خانواده و فامیل مراسم عروس‌کشان را برگزار کنند. شاید به همین دلیل است که بقیه فامیل هم تصمیم‌گرفتند با تراکتور و بیل مکانیکی که تعدادشان بیشتر از 10 دستگاه بود، آن‌ها را همراهی‌کنند.

اتوبوس عروس دم دره!

اتوبوسی که می‌بینید نه قرار است به پایانه برود و نه راهی جاده‌ شود. کاربران فضای مجازی ویدئویی از این اتوبوس در شهر زاهدان منتشر کردند و در آن نوشتند این اتوبوس، ماشین عروس است! بله آقای داماد با این اتوبوس بزرگ با تزیینات ساده‌ و هیبت مهیبش به دنبال عروس خانم در آرایشگاه رفته‌است. به هر حال این هم یک نوعش است!

تزیین با دست‎‌بافته‌های بلوچ

شاید شما یادتان نیاید ولی دهه های 50 و 60، روبان نقش اصلی در تزیین ماشین‌های عروس داشت و بیشتر تزیینات ماشین عروس در خانه انجام‌می‌شد. این داماد که اهل چاهکیچی دلگان استان سیستان‌وبلوچستان است، تصمیم‌گرفته به جای استفاده از گل‌های یک‌بار مصرف برای تزیین ماشین عروس با بافته‌های رنگارنگ زنان سرزمین مادری‌اش ماشین خود را تزیین‌ کند.

عروس‌کشان با تریلی!

داماد که به احتمال زیاد راننده ماشین سنگین است ترجیح‌داده با ماشین خودش که با ماشین‌های معمول عروس خیلی متفاوت است به استقبال عروس برود. هم تسلط عروس و داماد به جاده زیاد است و هم بعد از تمام‌شدن مراسم کسی جرئت نمی‌کند برای ماشین عروس لایی بکشد و جلوی آن‌ها را بگیرد.

بار بادکنکی ماشین عروس

داماد فسایی که تصاویر ماشین‌عروس متفاوتش پربازدید شد، درباره تصمیمش برای انتخاب زامیاد وانت و گل‌آرایی آن می‌گوید: «اولا که این نیسان، ماشین خودم بود. دوم این که می‌خواستم یک کار متفاوتی هم کرده باشم. البته این را هم بگویم که اولش حقیقتا خانمم مخالف بود اما وقتی نتیجه نهایی را دید، خیلی خوشش آمد.»

نقاشی گل‌های آبی و قرمز روی ماشین

تصاویر یک 206 که نقاشی گل‌های آبی و قرمز روی آن توجه هر بیننده‌ای را به خودش جلب می‌کرد، مربوط به هنرمند تبریزی بوده است. ابتکار جالب و خلاقانه این هنرمند تبریزی برای تزیین ماشین عروس در شبکه‌های اجتماعی هم مورد تحسین قرار گرفت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
عروسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار