نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 مهر 1402 - 23:35

نوای جنوب:اولین جلسه شورای اداری شهرداری بیدخون با حضور علی ابراهیمی شهردار جدید  و مدیران واحدهای شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری بیدخون برگزار شد.

نوای جنوب:اولین جلسه شورای اداری شهرداری بیدخون با حضور علی ابراهیمی شهردار جدید  و مدیران واحدهای شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری بیدخون برگزار شد.

 

🔹شهردار بیدخون حضور در این فضای جدید را فرصتی دانست و از کارمندان شهرداری به عنوان سرمایه هایی یاد کرد که در خدمت به مردم شریف شهر بیدخون گام برمی دارند.

 

🔹علی ابراهیمی  در ادامه تأکید کرد: پیگیری جهت رفع مشکل آب شرب شهروندان از مهمترین دغدغه خویش جهت رفع این معضل مهم برای شهروندان دانست .

 

🔹وی همچنین رفع مشکلات آتش نشانی شهرداری، ساماندهی کمیته درآمدی شهرداری ، رفع مشکلات و معضلات سطح شهر را از مهمترین برنامه های پیش رو شهرداری دانست.

 

🔹شهردار بیدخون با بیان اینکه هدف ما تمرین شروع یک کار جدید است، لازمه رسیدن به اهداف بلند و متعالی را تمرین و ممارست دانست.

 

🔹ایشان پرسنل شهرداری را به گذاشتن احترام به شهروندان و ارزش قائل شدن برای آنان تأکید کرد و افزود هر اندازه برای شهروندانمان در شهرداری ارزش قائل شویم در محیط شهر برایمان ارزش قائل خواهند شد.

 

🔹وی از همه کارمندان خواست تا با داشتن خلوص در کارها، داشتن احساس مسئولیت مشترک و وظیفه شناسی نهایت تلاش خود را بکنند تا در جایی که هستند بهترین باشند.

 

🔹در پایان عنوان نمود که هر ماه در یکی از مساجد سطح شهر با حضور شهردار و مدیران شهرداری میز خدمت جهت بررسی و رفع مشکلات مردم برگزار خواهد گردید.




















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری بیدخون

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار