نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 شهريور 1402 - 12:09

نوای جنوب:ستاره سابق خط حمله استقلال و همسر او با اتهامی عجیب روبرو شده‌اند.

نوای جنوب: رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با سه برد و یک باخت شروع کرده است. استقلال به دنبال بستن تیمی برای قهرمانی است. مهرداد محمدی مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال در روزهای اخیر با حواشی متعددی مواجه شده است. تازه ترین حاشیه مربوط به بازیکن سابق استقلال است؛ کاوه رضایی و البته همسر والیبالیستش فرنوش شیخی.به گزارش فوتبالی، مساله سقف قراردادها در لیگ برتر فوتبال ایران، حاشیه‌ها و اتفاقات بسیار عیجبی را رقم زده است. در حالی که اخبار تائیده نشده‌ای درباره روش‌های دور زدن این قانون توسط برخی باشگاه‌ها پخش شده امروز یک خبر عجیب دیگر هم منتشر شد. 

خبرگزاری ایسنا ظهر امروز مدعی شد به اطلاعاتی دست یافته که بر اساس آن، باشگاه مذکور با یکی از بازیکنان تیمش قراردادی ۵ میلیارد تومانی بسته و با همسر آن بازیکن که در یک رشته ورزشی دیگر در آن باشگاه فعالیت می‌کند، قرارداد ۱۵ میلیاردی منعقد کرده تا به این ترتیب بتواند سقف بودجه خود را در لیگ برتر رعایت کند.تنها کدی که ایسنا در متن این خبر داده بود همان همسر آقای فوتبالیست بود. اما از آنجا که در ورزش ایران چنین مواردی بسیار کم است خیلی زود همه نگاه‌ها به سمت یک بازیکن و همسرش رفت. کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال سپاهان و همسرش فرنوش شیخی که عضو تیم والیبال باشگاه سپاهان است.

کاوه رضایی

آن طور که از خبر ایسنا برمی‌آید قرارداد کاوه با سپاهان 20 میلیارد تومان بوده اما برای این سقف قراردادها رعایت شود مبلغ قرارداد او 5 میلیارد تومان ثبت شده و بقیه مبلغ در قرارداد همسر او که عضو تیم والیبال سپاهان است ثبت می‌شود!

خبر خیلی زود در فضای مجازی وایرآل شد و واکنش‌های بسیاری را هم برانگیخت. احتمالا برای همین هم بود که فرنوش شیخی یک استوری در این باره در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
لیگ برتر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار