نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1402 - 17:39

نوای جنوب:کوروش امینی:به گزارش خبرنگار نوای  از آبپخش ، بنا به این گزارش،  به مناسبت هفته دولت مسابقات قهرمانی کونگ فو استان بوشهر در بخش مبارزه برای آقایان ( مایانا) به میزبانی شهرستان دشتستان، شهر آبپخش برگزار شد.

نوای جنوب:به گزارش خبرنگار نوای  از آبپخش ، بنا به این گزارش،  به مناسبت هفته دولت مسابقات قهرمانی کونگ فو استان بوشهر در بخش مبارزه برای آقایان ( مایانا) به میزبانی شهرستان دشتستان، شهر آبپخش برگزار شد.

 

گفتنی است در این مسابقات که تیم ها بصورت باشگاهی و مستقل حضور یافتند 230 ورزشکار از سراسر استان شرکت نمودند و با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم دهیاری روستای قراول خانه با مربیگری جعفر طلائیان قهرمان مسابقات شد و تیم های طریقت و دانایی از شهر برازجان و سیمرغ از شهر جم به ترتیب با مربیگری یدالله بناری و محمد کشاورز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

لازم به ذکر است در پایان این رقابت ها و مراسم اختتامیه برای اهداء حکم، لوح و کاپ قهرمانی مسئولین شهرستان و بخش حضور داشتند که جا دارد از تمامی این بزرگواران صمیمانه تشکر نماییم.

 

معاون عمرانی فرماندار دکتر رادمنش

حمزه امینی نژاد: بخشدار آبپخش

حمیدرضا بنافی رئیس اداره ورزش و جوانان آبپخش ، خدااکرم روشن صفت رئیس شورای بخش ، 

جلیل رضایی رئیس شورای شهر آبپخش ، بهزاد بویری عضو شورای شهر آبپخش ،اسفندیار عباسی عضو شورای شهر ، هادی عدالت: بخشدار بخش مرکزی دشتستان ، جواد حیدری: رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان

و رئسای هیئت شهرستان های استان

 

در پایان جا دارد از تمامی مسئولین شهرستان خصوصا بخش آب پخش ائم از مجموعه بخشداری، شهرداری، شورای شهر  رئسای هیئت های شهرستان، خصوصا هیئت دشتستان میزبان مسابقات، احمدرضا شکوهی کمیته برگزاری مسابقات، محمد کشاورز کمیته داوران، علی عباسیان کمیته بازرسی، محمد صابری کمیته انفورماتیک، تیم داوری، احسان باقری، امیر مصیبی فرد، سینا بنافی کادر اجرایی، و تمامی کسانی که برای هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات تمامی تلاش خود را نمودند تشکر نماییم،.






































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کونگ فو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار