نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 مرداد 1402 - 20:45

نوای جنوب:می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.

نوای جنوب:می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.مردی که مثل آب، شیشه می‌خورد!

 

 او ادعا می‌کند رکورددار خوردن ۵ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه ضدگلوله در عرض پنج ساعت است. نکته جالب ماجرا اینجاست که به گفته خودش، او بعد از خوردن این همه شیشه هیچ اضافه‌وزنی پیدا نمی‌کند. برای همین آزمایش‌های زیادی آن هم در کشورهای مختلف روی بزاق دهان و ترشحات معده او انجام شده  اما محققان به این نتیجه رسیده‌اند که سیستم گوارش مرد شیشه‌خوار مانند آدم‌های معمولی است. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید او هنوز دندان‌های شیری‌اش را دارد و با همین دندان‌ها، شیشه‌ها را خرد کرده و می‌خورد.

مردی که مثل آب، شیشه می‌خورد!  مرد شیشه خوار با  اشتهای  خیلی زیاد در حال خوردن لامپ است. خیلی ها از دیدن این نمایش شگفت زده می‌شو ند

در زندگی امین‌الله، سفر حرف اول را می‌زند و به خاطر همین علاقه‌اش به سفر خانواده‌اش لقب مارکوپولو را به او داده‌اند. او ۳۳ ساله است و می‌گوید با وجود اینکه سال‌های زیادی از عمرش را در خارج از کشور زندگی کرده، ایران را بیشتر از هر جای دیگر دوست دارد. برای همین دو سالی هست که به ایران برگشته و می‌خواهد در مشهد بماند.

مردی که مثل آب، شیشه می‌خورد!  امین الله صفاری توانایی عجیبی دارد. او می‌تواند به راحتی و بدون اینکه آسیب ببیند شیشه بخورد

امین‌الله درباره ماجرای شروع شیشه خوردنش می‌گوید: «همه چیز از یک خواب که سال‌ها قبل دیدم شروع شد. یک شب خواب دیدم که لامپ سوخته‌ای را می‌خورم. فردای آن روز تمام صحنه خوابم تکرار شد؛ همان  مکان، همان لامپ سوخته و... » 

دهان، زبان و دستگاه گوارش امین‌الله به خاطر خوردن لامپ آسیب دید و دچار خونریزی شدید شد برای همین او را به بیمارستان منتقل کردند. اما این برای این نوجوان آخر ماجرا نبود.  او باز هم بعد از این حادثه به خوردن شیشه ادامه داد؛ «بعد از مدتی، به طرز غیرقابل باوری اندام‌های داخلی و دهان و زبانم دیگر به خوردن شیشه عادت کرد و برای همین دیگر دچار خونریزی نشدم.»

مردی که مثل آب، شیشه می‌خورد!  امین الله با دندان‌های شیری‌اش  انواع شیشه ها را خرده کرده و می‌خورد از شیشه معمولی بگیرید تا شیشه نوشابه 

بعد از این ماجرا امین‌الله برای زندگی به خارج از کشور رفت و در این مدت هم برنامه‌هایی در کشورهای مختلف مثل ترکیه برگزار کرد اما بعد از ۲۰ سال دوباره به کشورش برگشت؛ «الان برای خودم رکوردی در خوردن شیشه دارم و می‌توانم ۵ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه را بخورم، آن هم حتی بدون اینکه یک گرم به وزنم اضافه شود.»

دندان‌های شیری

به گفته امین‌الله، خوردن شیشه هیچ تأثیر منفی‌ای بر سلامت او ندارد و با خوردن شیشه اصلا اشتهایش را برای خوردن غذا از دست نمی‌دهد؛ «جالب‌تر اینکه من هنوز دندان‌های شیری‌ام را حفظ کرده‌ام و خودم هم نمی‌دانم چطور.»

مردی که مثل آب، شیشه می‌خورد!امین الله مدتی در خارج از کشور زندگی کرده و در کشورهای مختلفی هم نمایش برگزارکرده،  او مدتی قبل در ترکیه
 برنامه ای اجرا کرد که در روزنامه‌های آن کشور هم انعکاس داشت

آقای شیشه‌خوار ادعا می‌کند به خاطر مقاومت بدنش در برابر شیشه تا به حال آزمایش‌های زیادی روی بدنش انجام شده؛ «مثل موش آزمایشگاهی شده‌ام. برخی از کسانی که مرا مورد معاینه قرار داده‌اند معتقدند بزاق دهانم شاید شیشه را ذوب می‌کند و یک عده هم نظرشان این است که ترشحات معده‌ام شیشه را در بدنم محو می‌کند، ولی با آزمایشاتی که انجام شد، این فرضیه‌ها رد شد و پزشکان پی بردند بزاق دهان و اسید معده من دقیقا مانند آدم‌های معمولی دیگر است.»

منبع:همشهری آنلاین



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
» لباس عروس آغشته به شیشه بود [بيش از 3 سال قبل]
برچسب ها:
شیشه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار