نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 مرداد 1402 - 12:07

نوای جنوب:کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان پس از کسب عنوان قهرمانی، پیامی در صفحه مجازی خود برای هوادارانش منتشر کرد.

نوای جنوب:

 کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان پس از کسب عنوان قهرمانی، پیامی در صفحه مجازی خود برای هوادارانش منتشر کرد.

 ، تیم فوتبال النصر عربستان موفق شد با درخشش کریستیانو رونالدو، الهلال را در فینال جام باشگاه‌های عرب مغلوب کند و برای اولین بار به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

رونالدو بعدا از کسب این عنوان قهرمانی با انتشار عکسی با جام قهرمانی، پیامی در صفحه مجازی خود برای هوادارانش منتشر کرد و از هواداران برای حمایت از باشگاه در پیروزی آن‌ها تشکر کرد.

رونالدو در این پیام نوشت: “بسیار مفتخرم که به تیم کمک کردم تا این جام مهم را برای اولین بار کسب کند! از همه اعضای باشگاه که در این موفقیت بزرگ نقش داشتند و از خانواده و دوستانم که همیشه در کنار من بودند تشکر می‌کنم. حمایت فوق العاده طرفداران ما! این جام متعلق به شماست!”

رونالدو پس از دو گلی که به ثمر رساند، در وقت‌های اضافه دچار مصدومیت شد و با برانکارد از زمین بازی خارج شد. هنوز مشخص نیست که مصدومیت او چقدر شدید بوده و آیا ستاره پرتغالی بازی افتتاحیه لیگ را برای النصر از دست خواهد داد؟



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رونالدو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار