نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1402 - 18:27

نوای جنوب:مهندس سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به فعالین این عرصه تبریک گفت.                 





نوای جنوب:مهندس سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به فعالین این عرصه تبریک گفت.   

در پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس آمده است؛
 
بسمه تعالی
خبرنگاران و أصحاب محترم رسانه؛
 
خبرنگاران چشم بینای ،جامعه گوش شنوای مردم و راویان اطلاعات و صاحبان قلم در جهانی هستند که امروزه در مواجهه با انفجاری از رسانه های بزک کرده، ابزارهای قلب واقعیت و قلمهای غیر مسئول مامن اخبار صادق و گزارشهای دلسوزانه‌اند.
 
میهن اسلامیمان همواره منزلگاه این قشر فرهیخته بوده است، از شهید مرتضی آوینی راوی دلاوریهای دفاع مقدس گرفته تا شهید صارمی و تمامی شهدای عرصه اطلاع رسانی که عطر قلمشان کماکان الهام بخش پیروان حقیقت است.
 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع رسانی و خبر ، فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم ،خبرنگاران اصحاب ،رسانه اهل قلم و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی صنعت نفت و استان بوشهر و تمامی فعالان این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی و اهتمام ویژه تمامی عزیزان در انعکاس اخبار فعالیتها و خدمات نظام مقدس اسلامی در حوزه صنعت نفت گاز و پتروشیمی قدردانی ،نموده توفیقات شما را از درگاه الهی مسئلت می نمایم.


کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار