نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1402 - 12:50

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر فراهم شدن اشتغال دانشجویان استان در ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی گفت: در این راستا برای جذب ۸۵۴ نفر از دانشجویان در صنایع تفاهم‌نامه صنعت و دانشگاه خلیج فارس بوشهر منعقد شد.





نوای جنوب:اکبر پورات در نشست با تشکل های دانشجویی استان بوشهر با تسلیت شهادت حضرت امام محمد تقی علیه السلام اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی تشکیلاتی پویا، مبتکر، خلاق و صاحب اثر در تمامی مولفه های توسعه‌ای در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند که بخش قابل توجهی از جوانان در این تشکل‌ها به نقش‌آفرینی موثر می‌پردازند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: تشکل های دانشجویی در به وجود آوردن امید در سطح دانشگاه و دانشجویان در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

 

وی گفت: به وجود آوردن فضای لازم برای ایجاد شور و نشاط انتخابات سال جاری در فضای دانشگاه در بین جوانان و دانشجویان توسط تشکل‌های دانشجویی امری ضروری است.

 

پورات بیان کرد: کار گروه‌های مختلفی در حوزه آسیب‌های اجتماعی در استانداری بوشهر فعال است که تشکل های دانشجویی و سایر اساتید و نخبگان استانی می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را جهت راهبردی کردن این کارگروه‌ها ارائه دهند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه با جدیت به دنبال مسئله اشتغال دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی هستیم، افزود: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای میان صنعت و دانشگاه خلیج فارس جهت جذب ۸۵۴ نفر در آزمون استخدامی در بخش صنعت به امضا رسیده است.

 

پورات اظهار کرد: همچنین پیگیری مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها و دانشجویان در کمیسیون دانشجویی استان به طور جدی و مستمر هستیم، که در همین راستا ایجاد پل هوایی دانشکده امام خامنه‌ای و راه‌اندازی خوابگاه متاهلی برای دانشجویان دانشگاه خلیج فارس از جمله این موارد است



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار