نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 خرداد 1402 - 14:28

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:در۲۴ ساعت گذشته اهرم و برازجان با ۴۸، خورموج و دیر با ۴۷، کنگان و جم با ۴۴ و جزیره خارگ با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

نوای جنوب:پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از فردا چهارشنبه تا روز شنبه هفته آینده با وزش بادهای شدید شمال غربی، نسبت به خیزش گرد و خاک محلی و احتمال نفوذ گرد و خاک فرامنطقه‌ای در این استان هشدار سطح زرد داده می‌شود.

وی یادآور شد: در مدت یاد شده نسبت به خیزش گرد و خاک محلی و کاهش موقت دید افقی، احتمال خسارت به سازه‌های سبک و ناپایدار و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داده می‌شود.

وی بیان کرد: در این زمینه انتظار است تمهیدات لازم جهت کاهش خسارت‌های احتمالی اندیشیده شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، وزش باد و در برخی نقاط با باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل و فراساحل جنوبی استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و از بامداد فردا در همه سواحل استان به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۰، جزر اول ساعت ۱۲:۴۰ ، مد دوم ساعت ۱۷:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گرما

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار