نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 مهر 1401 - 23:15
بمناسبت پیاده روی بزرگ ولایت

نوای جنوب:دکتر احمد بنافی فرماندار دشتستان بمناسبت حضور بی نظیر و حماسی مردم دشتستان در پیاده روی 120هزار نفری ولایت از این حضور حماسی تقدیر و تشکر کرد





نوای جنوب: مردم شریف دشتستان بزرگ، همیشه تاریخ ساز و حماسه ساز بوده‌اند. تاریخ از آنها همواره به بزرگی یاد کرده است. حضور و حماسه سازی امروز این ملت بزرگ در پیاده روی ولایت، سراسر جلوه‌ای از شکوه بود‌. حقیقتا زبان قاصر است از بیان احساسات. در این خصوص برخود فرض میدانم از مردم شریف دشتستان از بابت این حضور و این شور آمیخته با شعور که همراه با اوج ارادت و دلدادگی به ائمه اطهار و ولایت بود  از عمق جان تشکر نمایم. 

همچنین لازم است از همه دستاندرکاران این پیاده روی، فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام، فرماندهی منطقه دوم ندسا، فرماندهی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور، بسیج قهرمان، شهرداری برازجان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ریاست دانشگاه خلیج فارس، صدا و سیما، اصحاب رسانه، خیرین و هیئات و موکب داران عزیز، مرکز بهداشت و درمان، هلال احمر، اداره برق، آبفا، شهرداری بوشهر و سایر عوامل محترم صمیمانه تشکر نمایم. 

توفیقات همه شما عزیزان را از پروردگار عالم مسئلت دارم.گفتنی است از روزهای قبل از پیاده روی فرماندار دشتستان با تشکیل کارگروه های مختلف و برنامه ریزی لازم کلیه تمهیدات لازم را برای این رویداد بزرگ فراهم نمود .

 

                                                          احمد بنافی

                                                  فرماندار دشتستان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار