نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 فروردين 1401 - 16:12
روز دوشنبه خبر داد:

نوای جنوب:مرتضی قدوسی از آغاز عملیات جمعه بازار در یکی از پارک های سطح شهر خبر داد و اظهار کرد:  مکانی برای احداث جمعه بازار در فاز ۲ پارک آزادی در نظر گفته شده که طی یکماه آینده شرکتی برای غرفه بندی این جمعه بازار انتخاب می کنیم.





نوای جنوب:آرزوی دیرینه بازاریان توسط شهردار برازجان محقق می شود* */ جدیدترین اخبار از برپایی جمعه بازار*

 

 

 

  شهردار برازجان ۱۵ فروردین ماه در خصوص پروژه های مهم عمرانی سال جاری که یکی از آن ها مسقف کردن بازار روز است گفت: جایگاه و اهمیت اصناف در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست، از این رو برای  ایجاد و توسعه بازارهای روز جهت تامین مایحتاج شهروندان و ارائه خدمات بهتر مطالعه، شناسایی و انتخاب شرکت مشاوره برای مسقف کردن بازار روز از امروز شروع می شود.

 

 

مرتضی قدوسی از آغاز عملیات جمعه بازار در یکی از پارک های سطح شهر خبر داد و اظهار کرد:  مکانی برای احداث جمعه بازار در فاز ۲ پارک آزادی در نظر گفته شده که طی یکماه آینده شرکتی برای غرفه بندی این جمعه بازار انتخاب می کنیم.

 

 

قدوسی دلیل انتخاب فاز ۲ آزادی برای جمعه بازار را وجود تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در این مکان عنوان کرد و ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز شهروندان و غرفه داران در این مکان وجود دارد، این مکان با هدف احیا فاز ۲ پارک آزادی انتخاب شده و شهروندان نیز می توانند بعد از خرید از این مکان برای  تفریح استفاده کنند.

 

 

شهردار برازجان از آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ بلوار شهید مزارعی خبر داد و عنوان کرد: مناقصه فاز ۳ این پروژه نیز بزودی شروع می شود.

 

 

وی از طراحی و ساخت ۵ المان در میدان های مختلف شهر خبر داد و افزود: انجام این فعالیت در میدان های نور، معلم، جانباز، کوثر و کارگر به امید حق از اردیبهشت ماه آغاز می شود.

 

 

قدوسی افزود: پارک شهید کشتکار و دانش آموز نیز طراحی و تا چند روز آینده پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی آن نیز شروع می شود.

 

 

شهردار برازجان ادامه داد: حاشیه شمالی میدان مجاهد که تحت عنوان جاده سلامت ۲ است طراحی و انتخاب پیمانکار شده که این پروژه مهم نیز بزودی استارت زده می شود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار