نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 اسفند 1400 - 11:02

نوای جنوب:مدتی قبل مأموران پلیس پایتخت در جریان دستبرد میلیاردی به خانه‌ای در حوالی ولنجک قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. صاحبخانه می‌گفت که چند ساعت‌ قبل‌تر برای انجام کاری خانه را ترک کرده بود اما هنگام بازگشت متوجه شده که دزدان به خانه‌اش دستبرد زده‌اند و لوازم باارزش خانه‌اش و همه پول‌ها و طلاهایش به ارزش 5میلیارد تومان را سرقت کرده‌اند.

نوای جنوب:مدتی قبل مأموران پلیس پایتخت در جریان دستبرد میلیاردی به خانه‌ای در حوالی ولنجک قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. صاحبخانه می‌گفت که چند ساعت‌ قبل‌تر برای انجام کاری خانه را ترک کرده بود اما هنگام بازگشت متوجه شده که دزدان به خانه‌اش دستبرد زده‌اند و لوازم باارزش خانه‌اش و همه پول‌ها و طلاهایش به ارزش 5میلیارد تومان را سرقت کرده‌اند.کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران برای کشف راز این سرقت وارد عمل شدند و در نخستین اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان پرداختند و به سرنخ مهمی دست یافتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد در ساعاتی که صاحبخانه در خانه نبود، هیچ فردی که همراه خود اثاثیه و لوازم مسروقه را حمل کند از خانه خارج نشده است. این یعنی سرقت از سوی یکی از ساکنان ساختمان رخ‌داده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرقت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار