نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 اسفند 1400 - 13:25
طبق شواهد

نوای جنوب:احتمالا فارسی بودن وزیر نفت، خوزستانی بودن رییس کمیسیون انرژی مجلس و معاون اول رییس جمهور در توجه بیشتر به این استان ها بی تاثیر نبوده،است

نوای جنوب:

 

  رئیس‌جمهوری در سفر استانی مهرماه به بوشهر با بیان اینکه «شرکت‌های پتروشیمی درآمدهای بسیار خوبی دارند و باید سهم خود را در توسعه و خدمات‌رسانی به استان پرداخت کنند» تاکید کرد: در بودجه ۱۴۰۱ این رویکرد حاکم خواهد بود که سهم استان محروم اما برخوردار از ذخایر و منابع، پرداخت شود. 

 

این درحالی است که از نظر اعتبارات وزارت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز کمترین رقم نصیب بوشهر شده است.

شاهد مدعا، مروری بر این خبرها می باشد:

خلیلیان، استاندار خوزستان: در چارچوب مصوبات دولت، وزارت نفت متعهد شد 7 هزار میلیارد تومان به‌عنوان حق مسئولیت اجتماعی طی 3ساله در اختیار استان قرار دهد. از این رقم 2هزار میلیارد تومان جاری شده و برای 5هزار میلیارد تومان باقیمانده هم در حال تهیه پروژه‌ هستیم (روزنامه همشهری- 15 اسفند 1400)

اوجی وزیر نفت در شورای اداری قیر و کارزین فارس: ۱۱۵۰ میلیارد تومان به طرح‌های مسئولیت اجتماعی فارس اختصاص می یابد. (شانا 22 مهر 1400)

اوجی، وزیر نفت در شورای اداری شهرستان جم: ۷۰۰ میلیارد تومان طرح در حوزه مسئولیت اجتماعی استان بوشهر اجرا خواهیم کرد که بیشتر آن‌ها در شهرستان جم و عسلویه خواهد بود. (ایرنا- 16 مهر 1400)

 

در شرایطی کمترین اعتبار حوزه مسئولیت های اجتماعی نصیب بوشهر شده که در مهرماه سالجاری، جواد اوجی وزیر نفت در شورای اداری استان که با حضور رییس جمهور برگزار شد ادعا کرده بود «وزارت نفت بالاترین اعتبار مسئولیت اجتماعی را به استان بوشهر اختصاص می دهد.»

اما با وجود تاثیرگذاری چندبرابری استان بوشهر در فعالیت های صنعت نفت و گاز و به همین تناسب آسیب های وارده، اما فارس که استانی نفتی قلمداد نمی شود، سهم بالاتری نصیب خود کرده است.

احتمالا فارسی بودن وزیر نفت، خوزستانی بودن رییس کمیسیون انرژی مجلس و معاون اول رییس جمهور در توجه بیشتر به این استان ها بی تاثیر نبوده است 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
وزیر نفت

نظرات کاربران
نیروهای باتجربه شرکت نفت را با ۱۵ سال خدمت بازنشست کرد
بزرگترین ضربه را به وزارت نفت زد و همچنین باحداقل حقوق افراد را بازنشست کردو بزرگترین ظلم را به این قشر کد۲۳ انجام داد و باید محاکمه شود که چرا نیروهای کارآمد را بازنشست کرد و هدفش چه بوده.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار