نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 بهمن 1400 - 22:25

نوای جنوب:وزیر کشور گفت: استانداران در سطح استان‌ها با کمک مسئولان ذیربط و فرمانداری‌ها باید کنترل بیشتر بر قیمت داشته باشند و اجازه ندهند قیمت‌ها خارج از چارچوب و کنترل اضافه شود. 

نوای جنوب:احمد وحیدی وزیر کشور پس از نشست با استانداران سراسر کشور که با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در محل وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: موضوع مهمی که در وزارت صمت دنبال می‌شود بحث قیمت تمام شده و موضوع قیمت مصرف‌کننده است.

وزیر کشور ادامه داد: سیاست خوبی در دستور کار وزارت صمت قرار گرفته که می‌تواند کار ارزشمندی برای بهبود نظام کنترل و ارزیابی قیمت‌ها باشد و به مردم کمک کند.

وحیدی با اشاره به سیاست درج قیمت تولیدکننده روی کالاها، خاطرنشان کرد: به همین دلیل لازم بود استانداران توجیه شوند و در جریان سیاست وزارت صمت قرار بگیرند.  

وی ادامه داد: این نشست برای هماهنگی با استانداران بود چون آنها مسئولیت ستاد تنظیم بازار در استان متبوعشان را برعهده دارند.

وزیرکشور خاطرنشان کرد: استانداران در سطح استان‌ها با کمک مسئولان ذیربط و فرمانداری‌ها باید کنترل بیشتر بر قیمت داشته باشند و اجازه ندهند قیمت‌ها خارج از چارچوب و کنترل اضافه شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
وزیر کشور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار