نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 مهر 1400 - 14:46
دکتر هوشنگ رستم پور:

نوای جنوب:(دکتر هوشنگ رستم پور)نخستین گام در مطالعه هر پدیده، تبیین مفهومى آن است. رهبر معظم انقلاب به عنوان سکان دار کشتی انقلاب، نقش مردم را در رسیدن به این مهم به خوبی ترسیم می‌کند.

 





 

نوای جنوب:(دکتر هوشنگ رستم پور)نخستین گام در مطالعه هر پدیده، تبیین مفهومى آن است. رهبر معظم انقلاب به عنوان سکان دار کشتی انقلاب، نقش مردم را در رسیدن به این مهم به خوبی ترسیم می‌کند.


انقلاب اسلامى خصوصیات منحصر به فردى دارد که آن را از دیگر انقلاب هاى جهان ممتاز مى سازد و مفهوم جدیدى از انقلاب به دست مى دهد. یکى از این خصوصیات از نظر خلف صالح معمار بزرگ انقلاب اسلامى؛ انقلاب اجتماعى همه جانبه همراه با تحول بنیادین در زندگى انسان هاست که نباید انسان به‌آسانی از این عبور بکند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین توصیه به دولت سیزدهم تاکید کردند زمان شتابان میگذرد، از هر لحظه این چهارسال استفاده کنید.

معظم له تصریح کردند این چهار سال زود تمام میشود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. نگذارید این وقتی که متعلق به مردم و متعلق به اسلام هست، وقت تضییع بشود و از همه‌ی امکانات، از همه‌ی امکانات زمانی و وقتی استفاده کنید با این نگاه در مى یابیم برای نوکر و خدمتگزار بودن، یک احساس کوچک رضایت کافی است، یک لبخند مردم کافی است.

باور کنیم با همین چیز‌ها و با اخلاص باید وارد این میدان شد و قصد خدمت داشت.برای خادم بودن دنبال چیزهاى خاصی نباید رفت فقط بخواهیم که با مردم و براى مردم باشیم. برای بازسازی انقلابی و عقلانی همه عرصه‌های مدیریتی همت لازم است و این حرکت بسیار خوب و مستحسن همانگونه که رهبرى معظم انقلاب درباره مردمی بودن خطاب به دولت جدید فرمودند از اشرافیگری و نگاه بالا به مردم اجتناب کنید، با مردم حرف بزنید، مشکلات را در میان بگذارید و از آن‌ها کمک بخواهید چرا که یا اَیُهَا العَزیز انْظُرْ إِلَیْنَا نَظْرَةً رَحِیمَةً

لذا برای شناخت نتایج سفر‌های استانی رئیس جمهور بهترین معیار و ملاک، بررسی امید آفرینی در همان خطه از کشور است که رئیس جمهور حضور می‌یابد. رابطه با مردم برای احیای امید آفرینی یک امر اصلی و مهم است، که به تصمیمات رئیس جمهور به عنوان نقشه راه ورود پیدا کرده است و موجبات تزریق امید در جامعه را فراهم کرده است.
 

این رویکرد با گذشت قریب به دو ماه از آغاز دولت سیزدهم و شش سفر استانى توانسته بذر امید را در جامعه بکارد و در ادامه با تلاش‌های نماینده عالى دولت و استاندار انقلابى و دلسوز در این زمینه و به شرط همراهی دیگر دولتمردان می‌توان امید از دست رفته را به جامعه بازگرداند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سفر استانی

نظرات کاربران
تشکر از دکتر شهیدی که جمعه پر برکت را به ملت ایران نوید دادند
زنده باد رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر و یار دیرین رهبری و همچنین تشکر می کنیم از دکتر شهیدی که با قلم شیوای خود جمعه پرکت را به ملت شریف ایران نوید دادند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار