نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 بهمن 1399 - 13:55
دکتر نویدی فرد اعلام کرد:

نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:در جهت تضمین کیفیت خدمات و به منظور تسهیل در پاسخگویی به ذینفعان در مدیریت درمان و پنج مرکز تابعه سیستم های مدیریت کیفیت و سیستم نظام آراستگی محیط کار پیاده سازی شده است.





 

نوای جنوب: دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت :در راستای راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی و با تکیه بر تفکر سیستمی ،برنامه محوری و آینده نگری ،مدیریت درمان تامین اجتماعی استان  موفق به دریافت گواهینامه ایزو 2015-9001و تمدید گواهینامه نظام آراستگی محیط کار 5Sشد.
وی با اشاره به چشم انداز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مبنی بر تاثیر گذاری در توسعه درمان استان و استقرار سیستم های مدیریتی و فرهنگ کار تیمی گفت: تاکنون در جهت تضمین کیفیت خدمات و به منظور تسهیل در پاسخگویی به ذینفعان در مدیریت درمان و پنج مرکز تابعه سیستم های مدیریت کیفیت و سیستم نظام آراستگی محیط کار پیاده سازی شده است.
دکتر نویدی فرد گفت: تغییرات در ساختار تشکیلاتی ستاد مدیریت درمان استان، دامنه و حجم فعالیتها را تغییر داده و موجب تغییر و تعدیل در فرآیندها، توالی آنها و حوزه های انجام آنها گردیده است و این امر ضرورت انجام تغییرات اساسی و بازنگری در سیستم مدیریت کیفیت را اجتناب ناپذیر نموده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت: ایجاد آزمایشگاه رفرنس در استان ،جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت تکمیل کادر تخصصی بیمارستان سلمان فارسی، بهره برداری و تجهیز ساختمان جدید درمانگاه دیر،راه اندازی نسخه الکترونیک در سطح مراکز تابعه و مراکز طرف قرارداد ،کلنگ زنی درمانگاه عمومی دلوار ،اختصاص 74 تخت به بیماران کرونایی و اجرای طرح نسیم 19 (توزیع داروی بیماران مزمن بدون نیاز به مراجعه حضوری)از مهمترین اقداماتی بوده که در سال جاری برنامه ریزی و به مرحله اجرا در آمده است.
دکتر نویدی فرد به اهم برنامه های توسعه ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت:طرح توسعه 100تخت بیمارستانهای استان ،نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان مهر برازجان ،پروژه های در دست احداث درمانگاههای تامین اجتماعی جم و خورموج و پلی کلینیک برازجان برنامه هایی است که در راستای دستیابی به خدمات مطلوب و با کیفیت و همچنین کسب رضایتمندی ذینفعان طراحی و در حال اجرا می باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر ابراز داشت :ارائه خدمات درمانی مطلوب و شایسته بیمه شدگان تامین اجتماعی از مهمترین برنامه های سازمان تامین اجتماعی است و این مدیریت این مهم را  سرلوحه اهداف و برنامه های خود در استان قرار داده است.
وی همچنین تداوم استقرار استاندارهای اعتبار بخشی در بیمارستانها و مدیریت کیفیت در کلیه مراکز تابعه را از برنامه های مدیریت درمان عنوان کرد و تاکید کرد بهبود مستمر و روزآمد خدمات درمانی و همچنین دریافت گواهینامه ایزو زمانی ارزشمند خواهد بود که مراجعان و بیمه‌شدگان به مراکز درمانی، با آرامش خاطر خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت نمایند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار