نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 شهريور 1399 - 09:39

نوای جنوب:دکتر سیدحمید سیاسی نژاد، سرپرست بیمارستان مهر برازجان در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به ریاست محترم جمهور، هیات دولت،دکتر سالاری مدیرعامل تامین اجتماعی کشورو تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان ارزشمند ایران اسلامی تبریک گفت





نوای جنوب:دکتر سیدحمید سیاسی نژاد، سرپرست بیمارستان مهر برازجان در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به ریاست محترم جمهور، هیات دولت،دکتر سالاری مدیرعامل تامین اجتماعی کشورو تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان ارزشمند ایران اسلامی تبریک گفت.شایان ذکر است؛ سرپرست بیمارستان مهر برازجان در دیداری با پرسنل این بیمارستان از زحمات آنها با اهدای لوح و هدایا تقدیر نمود.

متن پیام دکتر سیدحمید سیاسی نژاد بدین شرح است:

 هفته دولت یادآور فداکاری و جانفشانی شهیدان "رجایی و باهنر" دو انسان شجاع و وارسته در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که خدمتگزاری را به معنای واقعی کلمه ترجمه کرده و انسانیت را به منصه ظهور رسانده اند. بی شک مرور سیره این دو شهید بزرگوار الگوی نابی از جهاد در راه اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.

روز کارمند بمنزله فرصتي مغتنم در تجليل از خدمات شايستگاني است كه وجودشان نشان روشني از تلاش توام با تعهد ، تخصص و كارآمدي در عرصه هاي اداري براي خدمت هر چه بهتر به مردم است.آنان که همه ی همت و تلاششان گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر،  هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران کشور به ویژه همکاران پرتلاش خود در بیمارستان مهر برازجان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه آنها آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر سیاسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار