نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 خرداد 1402 - 18:02

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک دستگاه خودرو بنز سواری با مدارک جعلی در شهرستان دشتستان خبر داد.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک دستگاه خودرو بنز سواری با مدارک جعلی در شهرستان دشتستان خبر داد.سردار حیدر سوسنی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی دشتستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف جعل، یک دستگاه خودرو سواری بنز را به ظن قاچاق متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران پلیس آگاهی جهت کشف اسناد مجعول و شناسایی جاعلان در سطح حوزه استحفاظی و طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مراتب را در دستور کار قرار داده و سرنخ‌هایی مبنی بر استفاده از پلاک جعلی بر روی یک دستگاه خودروی سواری بنز دریافت کردند.

وی گفت: مأموران با حکم قضائی وارد منزل متهم شده و طی عملیاتی غافلگیرانه نامبرده دستگیر و خودرو بنز مدل E350 با پلاک جعلی از وی کشف شد.

سردار حیدر سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو کشف شده را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم قصد انجام جعل اسناد و مدارک مرتبط با پلاک جعلی مکشوفه را داشته که قبل از انجام هرگونه اقدامی به صورت پیشدستانه دستگیر شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
توقیف

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار