نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 خرداد 1402 - 13:50
صبح امروز در بررسی واحدهای تولیدی

نوای جنوب:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از راه‌اندازی نهضت احیا واحدهای صنعتی راکد در استان خبر داد.

نوای جنوب:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از راه‌اندازی نهضت احیا واحدهای صنعتی راکد در استان خبر داد.

 

علی باستین صبح امروز در بررسی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی بوشهر و دشتستان حمایت از صنایع و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: تسهیلات ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در استان بوشهر فراهم شده است.

وی ظرفیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان را برشمرد و گفت: امسال بهشت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر رقم خواهد خواهد خورد و در این زمینه قراردادها با بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر احیا واحدهای راکد و افزایش ظرفیت صنایع تولیدی را مورد تأکید قرار داد و افزود: در این زمینه همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

باستین از راه‌اندازی نهضت احیا واحدهای صنعتی راکد در استان خبر داد و گفت: افزایش ظرفیت صنایع تولیدی استان بوشهر با مشارکت بانک‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با احیا واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید، زمینه اشتغال 250 تا 300 نفر فراهم می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان را برشمرد و خاطر نشان کرد: امسال تحول مهم و عظیمی در عرصه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زایی در استان بوشهر ایجاد می‌شود.
























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار