نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1402 - 12:21

نوای جنوب:آزادسازی خرمشهر برای ملت ایران اسلامی چنان شورانگیز بود که به یک جشن و حماسه ملی در کشور مبدل گشت و امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی، این حماسه را «فتح الفتوح» نامید و در باره آن فرمودند: "فتح خرمشهر، یک مسئله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود. خدا خرمشهر را آزاد کرد".





نوای جنوب:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 

خرّمشهرها در پیش است ...

 

آزادسازی خرمشهر برای ملت ایران اسلامی چنان شورانگیز بود که به یک جشن و حماسه ملی در کشور مبدل گشت و امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی، این حماسه را «فتح الفتوح» نامید و در باره آن فرمودند: "فتح خرمشهر، یک مسئله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود. خدا خرمشهر را آزاد کرد".

 

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در این راستا فرمودند: "در فتح خرمشهر، نیروهای مسلح، با هماهنگی شگفت آور، پیچیده‌ترین تاکتیک‌ها را عمل کردند و روز فتح خرمشهر برای همه ما و برای تاریخ ما و آینده ما یک نمونه‌ی درس آموز و عبرت آموز است".

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه حماسه سازان فتح خرمشهر، این روز عزیز و مبارک را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران و به ویژه مردم شهید پرور دیار برازجان تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف و عزیز شهر برازجان عزت، سلامتی و سربلندی مسئلت می نمایم.

 

مرتضی قدوسی

شهردار برازجان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار