نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 اسفند 1401 - 13:27

نوای جنوب:نام‌گذاری ۲۵ اسفند با تأسی از سالروز شهادت شهید باکری به‌عنوان روز شهردار فرصتی برای خداقوت گفتن به شهرداران شهرهای ایران خصوصا شهردار شهردیر  است، که با الگوگیری از این شهید والامقام تنها در راه خدمت به شهروندان گام برداشته و در تلاش هستند زمینه توسعه پایدار این دیار زر خیز را فراهم سازند.





نوای جنوب:باسمه تعالی

شهرداران شهرهای ایران در طول سالیان متمادی با الگو قراردادن شهید مهدی باکری که همواره نخستین‌ها را به نام خود ثبت می کرد نگاه کارشناسی به مسائل شهر داشته و تلاش کرده اند تا زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرهای تحت مسئولیت خود را فراهم کنند.

شهید والا مقام مهدی باکری فردی بود که تمام ویژگی‌های دانایی، آگاهی، هوشمندی، توانایی، تخصص، تدین و نگاه درست به مشکلات را قبل از آن‌که در درس‌های مدیریتی به نام شهردار خوب ثبت شود با نام خود در فعالیت در شهرداری ارومیه به ثبت رساند و باعث شد روز شهادتش به نام روز شهردار نام‌گذاری کنند تا الگویی باشد برای آن‌که بهانه‌ها از عملکردها پیشی نگیرد.

شهرداری‌ها به علت توأمان بودن مدیریت درآمد و هزینه مظلوم واقع شده‌اند اما شهرداران در سایه وفاق و همدلی، تخصص و تعهد تلاش کرده اند با برنامه‌ریزی و مطالعه، بهترین راه را برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات به کار برده و آرامش و نشاط را در چهره شهر و شهروندان متجلی سازند تا مسیر توسعه ایران اسلامی با توسعه پایدار شهرهای ایران بیش از پیش فراهم گردد.

نام‌گذاری ۲۵ اسفند با تأسی از سالروز شهادت شهید باکری به‌عنوان روز شهردار فرصتی برای خداقوت گفتن به شهرداران شهرهای ایران خصوصا شهردار شهردیر  است، که با الگوگیری از این شهید والامقام تنها در راه خدمت به شهروندان گام برداشته و در تلاش هستند زمینه توسعه پایدار این دیار زر خیز را فراهم سازند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار