نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1401 - 06:07

نوای جنوب:پیشکسوت استقلال گفت: ای کاش به جای فصل بعد همین هفته VAR را در لیگ راه اندازی می‌کردند تا تکلیف خیلی از داوری‌ها برای رقیب اصلی استقلال روشن می‌شد.

نوای جنوب:پیشکسوت استقلال گفت: ای کاش به جای فصل بعد همین هفته VAR را در لیگ راه اندازی می‌کردند تا تکلیف خیلی از داوری‌ها برای رقیب اصلی استقلال روشن می‌شد.محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال درباره صحبتهای اخیر سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره راه اندازی VAR در لیگ فصل بعد اظهار داشت: قطعا این خبر بدی برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود. آنها الان با شنیدن این خبر عزا گرفته اند که ای وای از فصل بعد دیگر نمی‌توانیم روی داوری‌ها حساب باز کنیم.

وی افزود: همه عالم دیدند که در بازی قبلی پرسپولیس مقابل صنعت نفت چطور سر این تیم جنوبی را در شهر خودشان بریدند. آفساید دیاباته از نور خورشید هم واضح تر بود. در شرایطی که این تیم در دیدار قبلی مقابل آلومینیوم اراک از داوری ضرر کرده بود ظرف کمتر از یک هفته به شدت از همین نقطه مورد لطف و عنایت داوران و امتیاز اهدایی آنها قرار گرفت.بازیکن سالهای گذشته استقلال درباره استقرار VAR در مسابقات از فصل بعد (که سهیل مهدی خبرش را در تلویزیون اعلام کرد) توضیح داد: قطعاً این خبر برای تیم پرسپولیس و مسئولان این باشگاه  حکم خداحافظی با قهرمانی را دارد. چون دیگر کسی نمی‌تواند هر طور دلش خواست برای تیم پرسپولیس قضاوت کند و VAR مو را از ماست می‌کشد.نوری با اشاره به برد هفته گذشته پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: قطعاً این سه امتیاز به ناحق به تیم پرسپولیس داده شده ولی طرفداران استقلال به این قبیل بذل و بخشش‌ها عادت دارند. همین حالا بیشترین تیمی که از نبود VAR ضرر کرده استقلال است. خدا جای حق نشسته و قطعاً ما در هفته‌های آینده از پرسپولیس عبور میکنیم و به صدر جدول میرسیم.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: قطعاً بردهای پرگل استقلال و زدن ۱۰ گل در سه بازی به اندازه کافی خواب و خوراک را از تیم پرسپولیس گرفته و من باز هم مثل فصل پیش به مسئولان و اعضای تیم پرسپولیس توصیه می‌کنم که تلاش کنند تا لااقل در رده دوم و سوم بمانند تا سهمیه بگیرند. چون با حرکت تازه استقلال و سرمربی این تیم ظرف هفته‌های آینده صدر جدول در اختیار استقلال قرار می‌گیرد و در نهایت قهرمان می‌شود.

وی همچنین درباره بازی بعدی استقلال با پیکان گفت: تیم پیکان یکی از تیم‌های تدافعی این فصل لیگ برتر است اما قطعاً کادر فنی استقلال برای رسیدن به دروازه این تیم همه توان خود را به کار می‌بندد. به خصوص که این روزها مهدی قائدی در شرایط خیلی خوبی است و پیش‌بینی می‌کنم چهارمین برد متوالی استقلال همین هفته رقم می‌خورد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پرسپولیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار