نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 دي 1401 - 17:53
کمک به دولت انقلابی کمک به مردم است

نوای جنوب:یمت ها و بازار باید کنترل شود، گفت: ملاک میزان تورم قطعا سفره مردم است و باید کاهش میزان تورم در زندگی مردم احساس شود.





نوای جنوب:مشکلات گرانی بزرگترین دغدغه مردم است ،  دولت انقلابی با تمام وجود خود تلاش می کند تا مشکلات اقتصادی بهبود یابد و همه باید کمک کنند و در دولت های قبلی دیدید که یارانه ثابت بود اما قیمت ها روز به روز افزایش می یافت.بیش از ۷۰۰ کشته در زمان شیوع ویروس کرونا امروز به نزدیک صفر رسیده است درحالیکه واکسن های ایرانی به کشورهای مختلف صادر می شود.

 

 جراحی اقتصادی باید انجام می شد، گفت: جراحی اقتصادی در آینده به ثمر خواهد نشست و باید بازخوردهای این طرح را به دولت انتقال دهیم تا مشکلات و ضعف های آن برطرف شود. طرح جراحی اقتصادی را دولت های قبلی جرات نداشتند اجرا کنند اما دولت انقلابی امروز دست به اجرای آن زد.یمت ها و بازار باید کنترل شود، گفت: ملاک میزان تورم قطعا سفره مردم است و باید کاهش میزان تورم در زندگی مردم احساس شود.

ضرورت کنترل بازار به حدی است که رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت کنترل قیمت و رعایت حقوق مصرف‌کننده در کنار رشد تولید را ضروری دانست. 

          مطالبه‌ای هم اکنون نیز وجود دارد و شاید به جرات بتوان آن را مهم‌ترین و با اولویت‌ترین مطالبه اقتصادی مردم تلقی کرد. سامان دادن بازار و افسار زدن بر اسب سرکش گرانی اما چگونه ممکن است؟ اکنون و در حالی که به شب‌های عید نوروز نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، دولت و دیگر دستگاه‌های مسئول در این حوزه، باید چه کنند و از کدام تجربه تلخ یا شیرین چند سال اخیر در این زمینه، برای ساماندهی بازار می‌توان استفاده کرد؟

سوالی است که باید مسئولین ذیربط در کشور و استان سریعا پاسخ ان را یافته و بطور عملی انرا انجام دهند



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کنترل قیمت ها

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار