نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1401 - 17:12

نوای جنوب:یکی از کارکنان آب و فاضلاب لاهیجان به دلیل تعلیق از کار روز گذشته مقابل اداره آب و فاضلاب این شهرستان خودسوزی کرد.

نوای جنوب:ابراهیم انصاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه یکی از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان اقدام به خودسوزی کرد، اظهار داشت: این شخص به جهت اعتراض به تعلیق از کار از ناحیه شرکت پیمانکاری، وارد اداره مزبور شده و با ریختن بنزین به روی خود اقدام به خوسوزی کرد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستور تشکیل پرونده قضایی در خصوص موضوع و علت دقیق حادثه صادر شده است افزود: بدیهی است چنانچه شرکت پیمانکاری بدون رعایت ضوابط و مقررات قانونی مبادرت به تعلیق این فرد کرده باشد یا در جهت انجام امورات مربوطه از ناحیه اداره آب و فاضلاب مسامحه ای صورت گرفته باشد، متخلفین با رعایت قوانین و مقررات تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

مازیار علیپور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز در خصوص این خبر افزود: وی روز گذشته  مقابل اداره آب و فاضلاب خود را به آتش کشید که پس از خاموش کردن آتش توسط حاضران در محل، نیروهای اورژانس این شخص را به یکی از بیمارستان های لاهیجان منتقل کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان همچنین افزود : با توجه به شدت سوختگی ، این فرد به یکی از بیمارستان های رشت منتقل شد  و حال عمومی وی وخیم اعلام شده است .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
خودسوزی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار