نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 مرداد 1401 - 12:57

نوای جنوب:در فصل گذشته فوتبالی، با سقوط شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان به رده های پایین تر، صعود شاهین عامری به لیگ آزادگان اتفاق خوبی بود که به نظر می رسد آن هم به سرنوشت سایر تیم های فوتبالی استان دچار شده است.

نوای جنوب:

 

  امتیاز شاهین بندر عامری یک شبه به نماینده‌ای از تهران فروخته شد.

  پس از وعده های مسئولان برای حفظ امتیاز نماینده جدید استان در لیگ آزادگان و در حالی که مالک شاهین بندر عامری تصمیم گرفته بود به تیمداری ادامه دهد، اما خبر می رسد امتیاز این تیم به پایتخت واگذار شد.

به نوشته ایسنا، البته این اتفاق در حالی رخ داده که هنوز خروج امتیاز شاهین عامری توسط اداره ورزش صادر نشده، اما با توجه به اوضاع بد ورزش و به خصوص فوتبال در بوشهر، بعید است خللی در واگذاری این امتیاز رخ دهد. 

شاهین بندر عامری که امسال با هدایت مهدی کریمیان جواز حضور در لیگ یک را گرفته بود، خیلی زود باید این رده خداحافظی کند.

نکته عجیب این است که این تیم روز گذشته اردویش را در تهران شروع کرده و حتی قرارداد سرمربی تیم یعنی مهدی کریمیان هم تمدید شده بود اما این اوضاع، بازیکنان این تیم را با اتوبوس به بوشهر فرستاد و کریمیان نیز با پروازی راهی شیراز شد.

در فصل گذشته فوتبالی، با سقوط شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان به رده های پایین تر، صعود شاهین عامری به لیگ آزادگان اتفاق خوبی بود که به نظر می رسد آن هم به سرنوشت سایر تیم های فوتبالی استان دچار شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهین عامری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار