نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1401 - 10:57

نوای جنوب:روزنامه رسالت به دستگیری مدیران سه کانال تلگرامی واکنش نشان داد و آنان را مفسد خواند.

نوای جنوب: 

درخواست اشد مجازات برای سه مدیر کانال تلگرامی

این روزنامه نوشت:

* امثال گردانندگان، راهبران و آمران این کانال‌ها به‌معنای واقعی کلمه فتنه‌گر و مفسدند. فتنه، همین عنوان سرائر است برای گردانندگان این «نارسانه‌ها» که پر از رازها و سریره‌های مگو شده‌اند. فتنه، همین درآمیختن حق و باطل و مشتبه کردن امر بر حق‌جویان جبهه انقلاب است. فتنه، نامحرمانی‌اند که با جعل محرمانه‌ها و دروغ‌ها مرتکب حرام شدند. فتنه، سایه‌نویسان نور ندیده‌اند که نانشان را در بی‌آبرویی یافته‌اند.

* اما این ماجرا ابعاد مهم دیگری نیز دارد که مسئولان امر باید به آن توجه کنند.

* حسنات الابرار سیئات المقربین؛ طبق این کلام حکیمانه، مسئولیتی که خودی‌ها به‌واسطه اعمالی که از آنان صادر می‌شود دارند قابل مقایسه با سایرین نیست. همانطور که مجازات جاسوسان و نفوذی‌ها مشدد است، مجازات افرادی که در لباس خودی، ضربه می‌زنند نیز شدیدتر و غلیظ‌تر باید باشد.

* فرآیند دادرسی باید عادلانه و درعین حال بدون مماشات و مسامحه باشد و هر کسی در هر جایگاه و منصبی چنانچه مباشر، معاون یا مسبب این جرائم بوده‌اند از وکیل تا وزیر باید مجازات و تشهیر شوند. البته همگان می‌دانند که با شدیدترین مجازات‌ها نیز آبروی از دست رفته بی‌گناهان زیادی که طعمه نانجیبان شدند، بازنخواهد گشت و تنها در محکمه عدل الهی و روز جزا مرّ عدالت جاری خواهد شد



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تلگرام

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار