نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1401 - 22:42

نوای جنوب:این ادعا تاکنون با واکنش از سوی وزارت رفاه و یا دولت همراه نشده است. با این حال بازتاب گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

نوای جنوب:

 

 یک رسانه‌ اصولگرا مدعی شده است که حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار و رفاه از سمت خود برکنار می‌شود و به زودی دولت ابراهیم رئیسی را ترک می‌کند. 

سایت صراط نیوز در این رابطه نوشت:‌ «چندی است که مجلس شورای اسلامی عزم خود را برای استیضاح این وزیر -به دلایل متعددی همچون اتّخاد تصمیمات نادرست و حاشیه ساز که موجب اعتراض بازنشستگان محترم و نیز نابسامانی‌های متعدد در کشور شده است- جزم نموده است؛ اما آیت الله رئیسی با مشورت ویژه معاون اول رئیس جمهور و نیز نهاد‌های امنیتی، به این تصمیم رسیده که اولین تغییر در کابینه نه با استیضاح، که با برکناری وی رقم خورد.»

بنا به ادعای صراط نیوز «در روز‌های اخیر طی جلسه محرمانه‌ای با مدیران نزدیک و حلقه اول خود در وزارتخانه، از آن‌ها خداحافظی کرده است.»

این ادعا تاکنون با واکنش از سوی وزارت رفاه و یا دولت همراه نشده است. با این حال بازتاب گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی داشته است. 

برخی کاربران اصولگرا می‌گویند عبدالملکی قرار است به عنوان سفیر  به یکی از کشورهای منطقه برود. 

عبدالملکی در ماه‌های اخیر به خاطر تصمیمات، اظهار نظرها و عملکرد جنجالی‌اش مورد انتقاد فراوان اصولگرایان و نمایندگان مجلس بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
وزیر کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار