نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 ارديبهشت 1401 - 17:51
روز گذشته:

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: نسبت مصارف به منابع بانکی در استان رضایت بخش نیست که باید این مهم با تدوین ساز و کار لازم تا 90 درصد افزایش یابد.

نوای جنوب:

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان باتأکید بر تسریع در اجرا طرح ملی نهضت مسکن در شهرهای استان اظهار داشت: شناسایی زمین در شهرها و روستاها برای اجرا طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری آنها به بخش خصوصی و قشرهای مختلف مردم در اولویت قرار گرفته شود.

وی شناسایی و واگذاری زمین در نوار ساحلی شهرها و روستاها برای اجرا طرح نهضت ملی مسکن را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: مشارکت مردم در اجرا این طرح با واگذاری زمین به آنها در اولویت قرار بگیرد.

استاندار بوشهر توجه به اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در این راستا قوانین، آیین‌نامه و بخشنامه‌ای از سوی دستگاه‌های مختلف تدوین و تصویب شده که اجرایی شدن آنها امری مهم و ضروری است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه صنایع مختلفی در استان بوشهر مستقر است تصریح کرد: علاوه بر صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، سایر صنایع و معادن و شرکت‌‌های تجاری و بازرگانی در اجرا مسئولیت‌‌های اجتماعی نقش دارند.

وی باتأکید بر اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، معادن و شرکت‌ها افزود: بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی در قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی است و بخش دیگر مصوبه هیئت دولت، شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی محیط زیست است که باید به تکالیف واگذار شده به صنایع و شرکت‌ها توجه شود.

استاندار بوشهر اجرا شدن مسئولیت‌های اجتماعی قانونی و مصوبات دستگاه‌های مختلف را امری ضروری دانست و بیان کرد: پیشنهادات این موضوع باید در برنامه هفتم توسعه که در حال تدوین و تهیه است لحاظ شود.

محمدی‌زاده مصرف منابع بانکی در داخل استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: نسبت مصارف به منابع بانکی در استان رضایت بخش نیست که باید این مهم با تدوین ساز و کار لازم تا 90 درصد افزایش یابد.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار