نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 ارديبهشت 1401 - 12:51
دقایقی پیش:

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان نیازمندی های خود را از محصولات تولیدی استان بوشهر تامین کنند.

نوای جنوب:استاندار بوشهر تاکید کرد

تامین نیازمندیهای صنایع نفت و گاز از محصولات تولیدی استان

 

استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان نیازمندی های خود را از محصولات تولیدی استان بوشهر تامین کنند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در بازدید از شهرک صنعتی غدیر در روستای شاهیجان شهرستان دشتستان اظهار داشت:  برای حمایت از محصولات تولیدی استان با چند شرکت نفتی و پتروشیمی در عسلویه مذاکراتی صورت گرفته و مقرر شده تا این شرکت‌ها نیازمندی‌های خود را از محصولات تولیدی استان تامین کنند.

 محمدی زاده گفت: شرکت های نفتی و پتروشیمی و مذکور در این زمینه قول همکاری دادند و این امر می‌تواند موجب بهبود عملکرد واحدهای تولیدی استان، افزایش تولید و اشتغال شود.

وی بیان کرد: حمایت از محصولات تولیدی استان در اولویت برنامه‌های ماست و شرکت‌ها و صنایع بزرگ مستقر در استان باید نیازمندی‌های خود را از محصولات تولیدی استان تامین کنند.

وی درباره موضوع سرمایه در گردش واحدهای تولیدی هم دستور داد جهاد کشاورزی استان نسبت به بررسی و حل این مشکل اقدام کرده تا واحدهای تولیدی با خیال آسوده نسبت به افزایش تولید خود اقدام کنند.

 لازم به ذکر است در این بازدید محصول جدید  شیره نگهدارنده خرما که موجب بهبود کیفیت محصول خرما  می‌شود رونمایی شد، این محصول ارگانیک بوده و در افزایش صادرات خرما تاثیرگذار خواهد بود. 












کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار