نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1401 - 23:39

نوای جنوب:استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان و زنجان، از نظر تعداد نزاع بر اساس جمعیت، بالاترین آمار را دارند و کمترین نرخ نزاع هم مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان است.

نوای جنوب:به نقل از همشهری آنلاین؛ استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان و زنجان، از نظر تعداد نزاع بر اساس جمعیت،  بالاترین آمار را دارند و کمترین نرخ نزاع هم مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان است.

بی‌اعصاب‌ترین مردم ایران کجا زندگی می‌کنند؟

این در حالی است که پایتخت، بیشترین آمار نزاع را دارد. تهرانی‌ها، اهالی خراسان رضوی و مردم اصفهان، بیشتر از دیگر ایرانی‌ها به دلیل نزاع به پزشکی قانونی مراجعه می‌کنند؛ این در حالی است که استان های ایلام، بوشهر و خراسان جنوبی، با مردمی آرام تر و نزاع های خیابانی و خانوادگی کمتر، به آرامی در پایین جدول ثبت شده نزاع در کشور نشسته‌اند.

بنابر اعلام پزشکی قانونی که مرجع این اطلاعات در کشور است، سال ۱۴۰۰، دو دهم درصد بیشتر از سال گذشته‌اش مصدوم نزاع داشته ایم و در مجموع، حدود ۶۰۰ هزار نفر به این دلیل، به مراکز این سازمان مراجعه کرده‌اند که حدود ۴۰۰ هزار نفرشان مرد بوده اند. آماری که نشان می‌دهد مردان علاوه بر حضور پر تعدادتر در محیط‌های شهری و کاری، بیشتر با هم دست به گریبان می‌شوند و تلاش می‌کنند مشکلاتشان را به صورت فیزیکی و نه با حرف، حل کنند!



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
برچسب ها:
اعصاب

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار