نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1401 - 09:08
بمناسبت سال نو

نوای جنوب:سال ۱۴۰۰ سالی پر فراز و نشیب برای ایران اسلامی و استان بوشهر بود و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و گسترش ویروس کرونا، لکن با همدلی و اتحاد و با تلاش مردم و مسئولان، شاهد موفقیت‌های بزرگی بودیم.





نوای جنوب:یام تبریک استاندار بوشهر به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱*

 

استاندار بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

 

  متن پیام نوروزی استاندار بوشهر به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 

سال ۱۴۰۰ سالی پر فراز و نشیب برای ایران اسلامی و استان بوشهر بود و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و گسترش ویروس کرونا، لکن با همدلی و اتحاد و با تلاش مردم و مسئولان، شاهد موفقیت‌های بزرگی بودیم.

 

در بهار ۱۴۰۰ انتخابات باشکوه ریاست جمهوری برگزار شد و حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با رای قاطع مردم ایران اسلامی به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شد و این انتخاب ارزشمند و بجا، مسیر آینده کشور را روشن‌تر و مردم را امیدوارتر از همیشه کرد.

 

 

در چند ماهی که از دولت سیزدهم می‌گذرد، اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای رفاه و آسایش مردم به ویژه اقشار ضعیف انجام شده و به حول و قوه الهی با شروع سال جدید، این روند با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

 

سال ۱۴۰۰ در واقع پایان یک قرن برای مردم ایران بود و سال جدید نیز آغاز قرن پانزدهم خواهد بود که امیدوارم شاهد موفقیت روزافزون ایران اسلامی و استان عزیز بوشهر در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و ...باشیم و لبخند رضایت بر لبان مردم بنشیند.

 

 

نوروز در واقع نوید زندگی جدید است و بهترین فرصت برای تازه‌تر شدن تفکرات و نو شدن اندیشه است و سال نو نماد امید و پویایی و سرزندگی است.

 

 

همزمان با بهار طبیعت باید دستور موکد اسلام در زمینه "صله رحم" را زنده کنیم و با دید و بازدید و دیدار با اقوام و خویشاوندان و دوستان، دوستی و محبت را فرهنگ‌سازی کنیم.

 

 

امیدوارم سال جدید و قرن جدید، توام با موفقیت بیشتر برای مردم غیور و ولایت‌مدار و شهیدپرور استان بوشهر باشد و هر روز بیشتر از قبل در مسیر موفقیت گام برداریم.

 

 

 

                احمد محمدي زاده



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار