نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 دي 1400 - 22:18

نوای جنوب:با برگشت بازیکنان غیربومی شاهین شهرداری بوشهر به شهرهای خود، وضعیت مسابقه شنبه این تیم در تهران در هاله ای از ابهام می باشد.

نوای جنوب:با برگشت بازیکنان غیربومی شاهین شهرداری بوشهر به شهرهای خود، وضعیت مسابقه شنبه این تیم در تهران در هاله ای از ابهام می باشد.شاهینی ها در هفته دهم لیگ آزادگان هم مقابل مس کرمان حاضر نشدند و اگر برای بازی شنبه برابر خوشه طلایی ساوه که در ورزشگاه کارگران تهران است غایب باشند، طبق قوانین دو دسته پایین تر سقوط می کنند. (لیگ سه)

شاهین در شرایطی که طی فصل های قبل لیگ آزادگان جزو مدعیان بوده، امسال به دلیل عدم حمایت شهرداری در شرایط نامساعدی قرار گرفته و دومین مدیرعامل آن نیز بعد چند هفته از انتصابش، استعفا کرد.

اگرچه تصمیم اعضای جدید شورای شهر بوشهر برای عدم تیمداری شاهین به دلیل صرفه جویی در هزینه ها قابل توجیه است، اما شیوه اجرای آن انتقادات هواداران شاهین را در پی داشته و مشکلات امروز تیم خود را از چشم اعضای این شورا می بییند که بلاتکلیف نگه داشتن مدیریت تیم توسط آنها، چنین شرایطی را رقم زده است.

به نظر می رسد شورای شهر جدید در همان ابتدای کار که بنای تیمداری نداشت، باید سریعا نسبت به واگذاری امتیاز تیم در لیگ آزادگان اقدام می کرد.حالا هم که به دلیل تعلل آنها، کار به اینجا کشیده، باید همان کمک 2 میلیارد تومانی که در همین شورا مصوب شده پرداخت گردد تا حد امکان از سقوط امتیاز و ارزش این تیم جلوگیری و در همزمان واگذاری امتیاز هم پیگیری شود.

به هرحال شاهین همچنان جزو اموال شهرداری بوشهر است که در صورت سقوط از لیگ آزادگان، امتیاز 15 میلیاردتومانی آن سقوط زیادی خواهد داشت و خسارتی در اموال شهرداری محسوب می شود.

سرپرست شاهین: هیچ‌کسی را نداریم اما با هر شرایطی به تهران می‌رویم

محسن گلستانی درباره وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر با ادامه مشکلات مالی باشگاه به تسنم گفت: قرار بود امروز (پنجشنبه) تمرینات تیم را آغاز کنیم که این اتفاق به دلیل بارندگی رخ نداد. شب گذشته جلسه‌ای با اعضای تیم داشتیم و قرار شد آنها به تمرینات بازگردند. باشگاه مدیرعامل ندارد و اعضای هیئت مدیره هم پاسخگوی ما نیستند. شاهین هیچ‌کسی را ندارد و فقط من همراه با قنبری (سرمربی شاهین) تیم را اداره می‌کنیم. او در مورد غیبت بازیکنان غیر بوشهری تیم شاهین در اردوی این تیم تصریح کرد:

سرپرست این شاهین شهرداری در گفتگو با تسنیم افزود: بازیکنان غیربومی ما برای شاهین ایثار کرده‌اند، اما زمانی که یک بازیکن بی‌انگیزه می‌شود، نمی‌تواند به تیم کمک کند. ما هم گفتیم بازیکنانی در این بازی حاضر شوند که آمادگی ذهنی بیشتری دارند و به سایر نفرات استراحت دادیم. وضعیت را برای بازیکنان به‌صورت شفاف بیان کردیم. آنها می‌توانند نیم‌فصل از شاهین جدا شوند و از باشگاه شکایت کنند تا پول خود را بگیرند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص اعتراض بازیکنان این تیم در فضای مجازی به شرایط باشگاه و نیز وضعیت حضور شاهین مقابل خوشه طلایی ساوه گفت: برخی از بازیکنانی که این متن را منتشر کردند، اصلاً در بوشهر حضور نداشتند. با هر شرایطی به تهران می‌رویم و می‌خواهیم از بازیکنانی استفاده کنیم که آمادگی ذهنی دارند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهین بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار