نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 آذر 1400 - 13:12
در مراسم عزل

نوای جنوب:سیدعلی پاک‌نژاد فرماندار سابق کنگان در تودیع خود با تمجید از مجلس‌دهم و دولت سابق، از سکینه الماسی نماینده سابق جنوب استان در مجلس و مصطفی سالاری استاندار اسبق بوشهر با عناوین «شیرزن» و «سالار استان» یاد کرد و گفت از این به بعد شب راحت می‌خوابد و نگرانی ندارد.





 

نوای جنوب:آقای پاک‌نژاد شما نگویید سالار و شیرزن؛ که بگوید؟/ سیدعلی پاک‌نژاد رئیس ستاد تبلیغات الماسی می‌شود؟

 

سیدعلی پاک‌نژاد فرماندار سابق کنگان در تودیع خود با تمجید از مجلس‌دهم و دولت سابق، از سکینه الماسی نماینده سابق جنوب استان در مجلس و مصطفی سالاری استاندار اسبق بوشهر با عناوین «شیرزن» و «سالار استان» یاد کرد و گفت از این به بعد شب راحت می‌خوابد و نگرانی ندارد.

 

اینکه فرماندار اصلاح‌طلبِ پیشین کنگان مجیزگوی دولت و مدیون و ممنون استانداری باشد که او را به فرمانداری گمارده است امر عجیبی نیست، طبیعی است مدیری که در یک شهرستان موجب نارضایتی فعالان مدنی و اجتماعی می‌شود و پس از عزم برای عزل او، با دخالت‌های یک شیرزن! از گناوه به حوزه انتخابیه‌اش می‌آید تا بی‌پُست نماند؛ باید قدردان این دخالت‌ها بماند و برایش سنگ تمام بگذارد. به‌ویژه اینکه دل‌خواهِ سالارخان برای مجلس هم همین شیرزن بوده باشد و تا آخرین لحظات از زمین و هوا برای پیروزی‌اش رایزنی و تلاش کرده باشد.

 

موج‌سواری رسانه‌های همشهریِ نماینده سابق و شبه‌خبرنگارانی هم که نقدهایشان به خانم الماسی با ورود سفارشی‌شان به پتروشیمی‌ها در چهل سالگی بدون آزمون و مصاحبه؛ فروکش کرد و قلمشان چربید و چرخید هم برای عالمان و آگاهان موضوع غریبی نیست، بالاخره آقای مهندس! و دوستانش باید جبران مافات کنند و قدردان حقوق‌های چند میلیونی‌ای باشند که با واسطه الماس جنوب! دریافت می‌کنند! (واقعیتی است که نفت و پتروشیمی این قدرت را دارد این قلم را هم چرب و لغزان کند تا باب میل بچرخد)

 

از این‌رو در باب افاضات آقای فرماندارِ موفق! گناوه و کنگان به دو جمله خطاب به ایشان بسنده می‌کنم.

 

آقای پاک نژاد؛

هر چند شما و دیگر اصلاح‌طلبان هر جا که برایتان منفعتی نداشته باشد و ناکامی در ادعاها و شعارهای دولت و مجلس سابق دیدید و ببینید؛ هر دو را از دایره اصلاحات خارج می‌دانید و از آن‌ها فاصله می‌گیرید و هر جا نانتان چرب شود زبان به به‌به و چه‌چه می‌گشایید، اما از پاک‌نژادی شما توقع می‌رود اگر در تمجید از خانم الماسی و مجلس سابق که نتیجه حضورشان قهر مردم با صندوق‌ها یا دست رد به آن‌ها بود؛ صادقید، مفتخر به پوشیدن ردای ریاست ستاد تبلیغاتی سکینه الماسی شوید و مانند دوره‌های گذشته با جلسات شبانه و رو کردن گزینه‌های دیگر؛ او را دور نزنید و برایش اصلاح‌طلب هست نیست هست نیست راه نیندازید.

الماسی هم نشان داده قدرشناسی بلد است و خوب جبران محبت می‌کند، دولت متبوع و استاندار حلقه به‌گوشی اگر نباشد، نفت و گازی هست که بدون تخصص و سن و سال دربش را به روی شما باز کند!

 

در پایان؛ جناب آقای فرماندار سابق؛

اتفاقاً از الآن باید خواب‌تان آشفته‌تر باشد، باید نگران‌تر باشید، آشفته و نگران از فردایی که از شما و دولت متبوع‌تان سئوال می‌شود با اعتماد این مردم و زندگی‌شان چه کردید؟ چه کردید که امروز آب و بنزین و مرغ و تخم‌مرغ و هر آنچه فکرش کنید؛ هم کابوس و هم رؤیای ملت شده است!

پریشان بمانید و نگران؛ به‌جای طلب‌کار بودن و مجیزگو شدن!

محمد صادق صولتی

آذر ۱۴۰۰



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اصلاح طلبان

نظرات کاربران
این طبیعی است افراد ضعیف و نالایق با تملق و چاپلوسی فقط می توانند به نان و نوایی برسند.که وجود چنین مدیران نالایق سم مهلکی برای جامعه اسلامی می باشد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار