نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 آبان 1400 - 17:08

نوای جنوب:اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، این مناسبت را به اهل قلم، نویسندگان، مترجمان، پدیدآورندگان و دست اندرکاران و تلاشگران عرصه اندیشه، چاپ و نشر کتاب تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم باتلاش همه مسئولان، علاقمندان، نخبگان و اندیشه ورزان شاهد ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در جامعه باشیم. 







نوای جنوب:

 

 متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

کتاب، دربردارنده ی اندیشه های اندیشه ورزان و نخبگان ملت ها و امانت دار عقلانیت و خردورزی و حاصل تدبّر و تجربه ‏های اهل علم و معرفت است. 

کتاب، میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و با ارزش و عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است که نقطه‌ی آغاز رسالت و دعوت اسلامی نیز بر مبنای کتاب، خواندن و مطالعه شکل گرفت و اعجاز اسلام، کتاب قرآن و راه رسیدن به اعماق آن تامل، تحقیق و تدبّر در آن بود.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، این مناسبت را به اهل قلم، نویسندگان، مترجمان، پدیدآورندگان و دست اندرکاران و تلاشگران عرصه اندیشه، چاپ و نشر کتاب تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم باتلاش همه مسئولان، علاقمندان، نخبگان و اندیشه ورزان شاهد ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در جامعه باشیم. 

 

*سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی*

*فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ سلیمانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار