نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 آبان 1400 - 08:56
نقاط حادثه خیز

نوای جنوب:امروزه تصادفات رانندگی از مرز یک رویداد و مشکل گذشته و به بحران تبدیل شده، طوری که تعداد فوتی ها، مجروحین و خسارت های روحی و جسمی ناشی از آن لحظه ای در حال رشد است.

نوای جنوب:امروزه تصادفات رانندگی از مرز یک رویداد و مشکل گذشته و به بحران تبدیل شده، طوری که تعداد فوتی ها، مجروحین و خسارت های روحی و جسمی ناشی از آن لحظه ای در حال رشد است.رتبه اول ایران از نظر تصادفات رانندگی منجر به فوت نشان از همین بحران است.

در این بین بخشی از تصادفات درون شهری می باشند که از نظر جمعیتی شهر بوشهر رتبه 4 را در تصادفات شهرهای کشور به خود اختصاص داده است.

این آمار بالا به دلیل محدود بودن معابر شهر بوشهر جای نگرانی دارد و نیاز به فرهنگ سازی نظیر رعایت سرعت مجاز در کنار اصلاح نقاط حادثه خیز دارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر گفت: در ۷ ماه امسال بوشهر در افزایش تصادفات درون شهری رتبه چهارم کشور را داشته که نیمی از فوتی‎ها به دلیل وجود نقاط حادثه خیز است.

سرهنگ اسدالله حاجی‌زاده در نشست با شهردار این شهر، عنوان کرد: در ۷ ماه امسال، ۲۳ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در معابر شهر بوشهر جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به بالا بودن این آمار باید از ظرفیت‏‌های لازم برای کاهش آمار فوتی‌‏ها استفاده کرد.

او افزود: همه معابر درون شهری باید به دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات تجهیز شود زیرا در کاهش سرعت رانندگان تاثیر بسزایی دارد.

حاجی زاده عنوان کرد: باید در خیابان‌های پرتردد شهر بوشهر نیز دوربین نصب شود که انتظار داریم در اولویت کار شهرداری قرار گیرد.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تصادف

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار