نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 آبان 1400 - 21:40
سردار سوسنی خبر داد:

نوای جنوب:گر ماموران انتظامی به موقع دست به جستجو نمی‌زدند، احتمال داشت این مادر ۳۴ ساله جان خود را از دست بدهد.





نوای جنوب:گر ماموران انتظامی به موقع دست به جستجو نمی‌زدند، احتمال داشت این مادر ۳۴ ساله جان خود را از دست بدهد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در این خصوص بیان کرد: ساعت ۱۰:۳۰ امروز خانمی با مراجعه به پاسگاه انتظامی حریم نیروگاه گفت که خواهرش به دلیل اختلافات خانوادگی با حال پریشان به وسیله تاکسی اسنپ به مقصدی نامعلوم از منزل خارج شده است و ابراز نگرانی کرد که احتمال خودکشی او وجود دارد.

سردار حیدر سوسنی افزود: دقایقی بعد از مراجعه این خانم جوان، شخصی که خود را راننده اسنپ معرفی کرد گفت خانمی جوان را که مسافرش بوده و حال مساعدی نداشته در ۲ کیلومتری پاسگاه حریم نیروگاه پیاده کرده است.

سوسنی ادامه داد: با توجه به اظهارات این خانم و راننده اسنپ، به سرعت فرمانده پاسگاه حریم نیروگاه به همراه تعداد زیادی از ماموران انتظامی بسیج شدند و در محل پیاده شدن مسافر شروع به جستجو کردند.

او عنوان کرد: ماموران، پس از دو ساعت و نیم جستجو، پیکر نیمه جان خانم جوان را ته دره پیدا کردند و ضمن هماهنگی با اورژانس و آتش نشانی به سرعت به مرکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طبق بررسی‌های ماموران انتظامی، این خانم به دلیل اختلافات خانوادگی به قصد خودکشی پس از خوردن تعداد زیادی قرص آرام بخش، خود را از پرتگاه ۷۰ متری به پایین انداخته بود.

سوسنی بیان کرد: اگر ماموران انتظامی به موقع دست به جستجو نمی‌زدند، احتمال داشت این مادر ۳۴ ساله جان خود را از دست بدهد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سردار سوسنی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار