نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 آبان 1400 - 12:43

نوای جنوب:بیش از ده سال قبل (آذرماه ۱۳۸۹) احمدی نژاد رئیس دولت دهم خبر از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها داد و بنای پرداخت ماهیانه ۴۵.۵۰۰ تومان به ازای هر نفر را گذاشت که از محل افزایش حامل های انرژی و نان به دست می آمد.

نوای جنوب:بیش از ده سال قبل (آذرماه ۱۳۸۹) احمدی نژاد رئیس دولت دهم خبر از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها داد و بنای پرداخت ماهیانه ۴۵.۵۰۰ تومان به ازای هر نفر را گذاشت که از محل افزایش حامل های انرژی و نان به دست می آمد.این اظهارنظر، گمانه زنی مبنی بر افزایش یارانه نقدی را بیشتر کرده است.

بیش از ده سال قبل (آذرماه ۱۳۸۹) احمدی نژاد رئیس دولت دهم خبر از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها داد و بنای پرداخت ماهیانه ۴۵.۵۰۰ تومان به ازای هر نفر را گذاشت که از محل افزایش حامل های انرژی و نان به دست می آمد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد وعده محسن رضایی ناظر بر این است که قرار است در سالگرد آن تصمیم احمدی نژاد، از آذرماه یارانه نقدی واریزی به حساب خانوار افزایش داشته باشد.

تابناک - سایت نزدیک به محسن رضایی- نوشت: آن گونه که یک منبع آگاه گفته است، دولت سیزدهم در آذرماه ۱۴۰۰، قصد دارد مجموع مبلغ یارانه نقدی و معیشتی پرداختی به حساب هر شخص را به دو برابر افزایش دهد. 

به‌عبارت‌دیگر، تا به امروز هر شخص یارانه بگیر نقدی و معیشتی، در مجموع بیش از ۱۰۰ هزار تومان طی دو مرحله از این محل دریافتی داشت، حال با تغییر سازوکار پرداختی از سوی دولت، قرار است از آذرماه امسال (حدود یک ماه دیگر) این رقم به بیش از ۲۰۰ هزار تومان افزایش یابد.

مبلغ یارانه‌ واریزی به حساب مردم به زودی ۲ برابر می‌شود + جزئیات

با وجود این به نظر می‌رسد، یکی از اقدامات اساسی در این بستر، حذف دهک‌های پردرآمد از لیست یارانه بگیران نقدی و تغییر در سازوکار تخصیص یارانه‌های پنهان به‌صورت عادلانه برای همه مردم باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
یارانه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار