نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 مهر 1400 - 11:46

نوای جنوب:نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به جلسه نمایندگان شیراز با وزیر نیرو، گفت: مقرر شده آب دریا از سه مسیر دریا به فارس منتقل شود.

آب دریا از ۳ مسیر به استان فارس منتقل می شود

 

نوای جنوب:نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به جلسه نمایندگان شیراز با وزیر نیرو، گفت: مقرر شده آب دریا از سه مسیر دریا به فارس منتقل شود.جعفر قادری با اشاره به برگزاری جلسه نمایندگان شیراز با وزیر نیرو، گفت: یکی از مسیرهایی که مقرر شده آب دریا به فارس منتقل شود مسیر پارسیان - لامرد، دیگری مسیر بوشهر - کازرون و سومین مسیر هم شرق و یا جنوب شرقی است.

نایب رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی افزود: بنا شد تخصیص فارس از دریا از ۲۹۰ میلیون متر مکعب به ۴۰۰ میلیون متر مکعب افزایش یابد.

او ادامه داد: همچنین قرار شد بخشی از مجوزی که برای سرمایه‌گذار قبلی در نظر گرفته شده تمدید و مابقی تخصیص در سایر محورها در قالب فراخوان، سرمایه گذار انتخاب شود.

به گفته قادری، با این مجوز، کل فارس زیر پوشش خطوط انتقال آب از خلیج فارس قرار گرفته و صنایع استان در دسترسی به آب پایدار مشکلی نخواهند داشت.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه ظرفیت‌های استان در سایر بخش‌های آب و فاضلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قبل از جلسه با وزیر، نمایندگان شیراز جلسه‌ای با معاون برق وزیر نیرو داشتند که قرار شد در اجرای پست‌های سیاخ دارنگون، شهرک صنعتی سروستان ۲ و تأمین برق شهرک صنعتی بیضا تسریع شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دریا فارس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار