نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 شهريور 1400 - 00:15
اندکی تا مل

نوای جنوب:در پایان نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان تاکید کرد: بدیهی است به آنهایی که اعتقاد به برنامه های دولت تدبیر و امید ندارند ، اجازه نخواهم داد در رأس مدیریت های دولتی دشتستان باشند.

نوای جنوب:

آنهایی که اعتقاد به برنامه های دولت تدبیر و امید ندارند ، اجازه نخواهم داد در رأس مدیریت های دولتی دشتستان باشند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر زارع افزود : مدیران بایستی در راستای اجرایی کردن مطالبات اجتماعی مردم و انجام برنامه های دولت تدبیر و امید ضمن اعتقاد، بیشتر کوشش کنند.
در پایان نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان تاکید کرد: بدیهی است به آنهایی که اعتقاد به برنامه های دولت تدبیر و امید ندارند ، اجازه نخواهم داد در رأس مدیریت های دولتی دشتستان باشند.


محمد حسن پرآور معاون سیاسی امنیتی استاندای بوشهر نیز گفت : پیوست های فرهنگی برای همه امور فرهنگی و اجرایی و خدماتی و عمرانی ضروری است و اگر نباشد استفاده بهینه از آنها حاصل نخواهد شد.
وی بیان داشت: همه دستگاه های و سازمان ها باید با عزم ملی دست به دست همه بدهند تا شرایط را برای تحقق بخشیدن به دو مقوله اقتصاد وفرهنگ مهیا کنند .

 


وی بیان داشت :عزم دولت جزم است که تمام توانایی خود را درحل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم  به اجرا برساند و در این راه سختی ها و گرفتاری های زیادی است .
پرآور تصریح کرد: با توکل بر خداوند و حمایتها و  درایت و تدبیر مقام معظم رهبری  و همراهی مردم مشکلات و معضلات اقتصادی حل و مرتفع خواهد شد.
وی بیان داشت: هر دولتی که منتخب می شود از جانب مردم و با رای مردم و اکثریت آراء را به خودش اختصاص می دهد و بعد از تنفیذ حکم مقام معظم رهبری دولت رسمی و قانونی و مورد حمایت همه مردم است و همه وظیفه داریم دولت را حمایت کنیم.
پرآور تاکید کرد: امروز همه ما بعنوان کسانی که در هر زمانی که باب مسئولیت بر روی دوشمان است وظیفه  و مکلف هستیم آنچه بر توان داریم انجام دهیم.

ارسلان زارع استاندار فعلی گیلان و فرماندار سابق دشتستان و از  اصلاح طلبان شناخته شده در معارفه  معاون سابق  سیاسی  ومعاون عمرانی وی  در دشتستان بطور صریح شمشیر را از رو کشید و گفت به هیچ مدیری جز حامیان شناخته شده روحانی اجازه حضور در مدیریت ها را نخواهد داد .

خرده ای بر حرف ارسلان زارع نیست دولتشان بود  و اختیار داشتند .

اما روی سخن با دوگانه سوزها و مدیران مخالف دولت رئیسی است که در مناصب حضور دارند و ظاهرا جا خوش کرده اند .

ایا مدیرانی که به رئیسی اعتقاد ندارند و جزو عوامل بزن زیر میز هستند باید بمانند؟



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ارسلان زارغ

نظرات کاربران
درود بر قلمت
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار