نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1400 - 09:44
استانداری انقلابی

نوای جنوب:رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر* با بیان اینکه تاکنون هیچ گزینه‌ای برای تصدی پست استانداری بوشهر تعیین نشده گفت: در این خصوص پیشنهادات گوناگونی مورد بررسی قرار می‌گیرند ولی افرادی که در فضای مجازی مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.





نوای جنوب:رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهردر گفتگو با نوای جنوب با بیان اینکه تاکنون هیچ گزینه‌ای برای تصدی پست استانداری بوشهر تعیین نشده گفت: در این خصوص پیشنهادات گوناگونی مورد بررسی قرار می‌گیرند ولی افرادی که در فضای مجازی مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.

*حجت‌الاسلام موسی احمدی* با اشاره به ظرفیت‌های مهم و گوناگون در استان بوشهر اظهار داشت: این استان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهم در بخش‌های گوناگون اقتصادی، صنعتی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری به‌صورت آشکار و پنهان برخوردار است که بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها در راستای حل مشکلات استان بوشهر یک ضرورت است.

*نماینده عسلویه، دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی،که با نوای جنوب  با اشاره به اینکه تعیین استاندار با تفکر انقلابی و جهادی مورد توجه ویژه قرار دارد تصریح کرد: برای معرفی استاندار بوشهر به وزارت کشور جلسات گوناگونی تشکیل شده است و افرادی که مطرح هستند بر اساس شاخص‌های وزارت کشور مورد بررسی جامع قرار می‌گیرند.

*رئیس‌ مجمع نمایندگان استان بوشهر،* با اشاره به اینکه برای تصدی پست استاندار بوشهر به وزارت کشور تاکنون هنوز هیچ گزینه‌ای تعیین نشده است تصریح کرد: تاکنون پیشنهادات گوناگونی مورد بررسی قرار گرفته ولی مجمع نمایندگان استان بوشهر به دنبال انتخاب استاندار با تفکر و روحیه انقلابی، جهادی و در تراز ملی است.

*شیخ موسی احمدی* از تشکیل جلسات نمایندگان استان بوشهر برای تعیین فرد مورد نظر خبر داد و افزود: در این خصوص جلساتی تشکیل شده و کاندیداهای گوناگونی برای تصدی پست استانداری بوشهر بررسی شده ولی افرادی که در فضای مجازی مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.

*نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر* در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: پس از مطرح شدن افرادی برای تصدی پست استاندار بوشهر با افراد تاثیرگذار استانی جلسه نهایی گرفته، تصمیم‌گیری و به وزارت کشور معرفی می‌شود.

*عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،* شاخص‌های تصدی پست استاندار بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های آشکار و پنهان استان، ارتباط قوی و روابط خوب با کشورهای همسایه حاشیه خلیج‌فارس در عرصه تقویت برنامه‌های اقتصادی و تجاری استان بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت‌های نیروی انسانی توانمند داخلی، قابلیت‌های اقتصادی، کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و دیگر حوزه‌ها از جمله شاخص‌ها و ویژگی‌های تصدی پست استانداری بوشهر است.


*رئیس‌ مجمع نمایندگان استان بوشهر،* با بیان اینکه اتفاق نظر بزرگان استان بوشهر در تعیین استاندار بوشهر بسیار مهم است افزود: پس از جمع‌بندی پیشنهاد‌ها و رسیدن به یک نظر مشترک، گزینه‌های مطرح شده بررسی می‌شود و پس از اعلام نظر بزرگان استان بوشهر، گزینه‌های تعیین شده به وزارت کشور معرفی می‌شود.

*احمدی،* نقش نمایندگان استان بوشهر در تعیین استاندار نقش مشورتی دانست و بیان کرد: تفکر جهادی، انقلابی، داشتن برنامه و آشنایی با ظرفیت استان از مهمترین شاخص‌ها در تصدی پست استاندار بوشهر محسوب می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار