نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1400 - 16:47

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: پس از ۱۳۳ روز، دوباره آمار مبتلایان در استان به بالای ۲۰۰ نفر در روز افزایش یافته و این به معنی به صدا درآمدن زنگ خطر است.

نوای جنوب:دکتر سعید کشمیری تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۲۱۳ نفر عنوان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۷ نفر به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا ادامه داد: ۲۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر همچنین بیان کرد: امروز سه نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند شامل خانمی با ۶۵ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت، فشار خون و سرطان روده و دو آقا با ۶۲ سال سن با سابقه بیماری دیابت و تشنج.

کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۲۴ نفر به کرونا مبتلا بوده‌اند.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۹۰۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۴ هزار و ۱۷۸ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 کشمیری ادامه داد: با شروع موج چهارم کرونا در کشور و همچنین افزایش مبتلایان در استان وضعیت شهرستان بوشهر به قرمز و خطر تبدیل شد.

او بیان کرد: پس از ۱۳۳ روز، مجدد آمار مبتلایان در استان به بالای ۲۰۰ نفر در روز افزایش یافته و این به معنی به صدا درآمدن زنگ خطر در استان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار