نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 اسفند 1399 - 10:25

نوای جنوب:دوتیم پس از ورود به زمین ابتدا به منظور تکریم از زحمات پیشکسوتان عرصه داوری بصورت نمادین بمدت ۵ دقیقه با قضاوت ناصرراستی و کمکهای وی حسین مهدوی و عباس عرب به میدان رفتند و در ادامه نیز پس از انجام تشریفات قبل از بازی ، هردوتیم بصورت رسمی برابر هم قرار گرفتند.

نوای جنوب:چرخ رقابت های فوتبال باشگاههای شهر برازجان پس از یک دهه توقف به حرکت درآمد.
به همت هیات فوتبال و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان   ، عصر روز پنجشنبه ۹۹/۱۱/۳۰ با حضور      کمارج حاجی رییس اداره ورزش و جوانان ، اعضای هیات فوتبال دشتستان، جمعی از پیشکسوتان ورزش و خانواده بازرگان ، مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاههای برازجان گرامی داشت زنده یاد حاج ناصر بازرگان طی آیینی خاص با برگزاری بازی تیمهای فولاد و دشتستان در ورزشگاه تختی این شهر آغاز شد.
دوتیم پس از ورود به زمین ابتدا به منظور تکریم از زحمات پیشکسوتان عرصه داوری بصورت نمادین بمدت ۵ دقیقه با قضاوت ناصرراستی و کمکهای وی حسین مهدوی و عباس عرب به میدان رفتند و در ادامه نیز پس از انجام تشریفات قبل از بازی ، هردوتیم بصورت رسمی برابر هم قرار گرفتند.
در این بازی که مهرداد بازیاری بهمراه کمکهای خود حسن زاده ، سجادی زاده و بازرگان داوری آن را بعهده داشتند سهم هر تیم در هر نیمه یک گل بود تا تلاش آنان در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک بیانجامد.







































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فوتبال برازجان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار