نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 بهمن 1399 - 13:36
در چهار گوشه استان شنیده میشود که:

نوای جنوب:این رسانه  در رصدهای خبری خود در چهارگوشه استان آخرین شنیده ها را در جهت اطلاع رسانی جذاب به اطلاع کاربران عزیز می رساند




نوای جنوب:این رسانه  در رصدهای خبری خود در چهارگوشه استان آخرین شنیده ها را در جهت اطلاع رسانی جذاب به اطلاع کاربران عزیز می رساند

وزیر کشور در حکمی سید اسماعیل موسوی مدیرکل انتخابات وزارت کشور را به عنوان دبیر انتخابات کشور منصوب کرد ،

سید اسماعیل موسوی متولد محله قلایی شهر آبپخش دشتستان ،معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان،معاون و مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر ،مدیر حوزه استاندار بوشهر از سوابق موسوی است.

یکی از اعضاء شورای شهر برازجان در بیانیه ای که در غضای مجازی منتشر گردیده از همکاران خود در شورای شهر برازجان بدلیل آنچه عدم شفافیت با مردم ذکر کرده بشدت انتقاد کرد سیده خدیجه حسینی در بیانیه خود آورده است:باعرض تاسف باید به عرض رسانیده شود که با وجود تاکیدات دینی و قانونی علاوه بر عدم شفافیت در آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مهم در بسیاری شوراها از جمله شورای اسلامی شهر برازجان نیز صدق می کند و شورای شهر از طرق قانونی مردم را از تصمیمات خود آگاه نمیسازد و شاید بتوان این عبارت را بکار برد که برخی اعضاء شورا از آگاهسازی مردم نسبت به تصمیمات خود ابا دارند و یا اینکه مردم را امین خود نمیدانند .

بدنبال صدور این بیانیه برخی شهروندان در تماس و ارتباط با نوای چنوب مواردی را مطرح کردند:

خانم حسینی چرا این زمان یعنی در آستانه نام نویسی برای شورای شهر آینده این بیانیه را نشر داده است؟

 

ایشان بطور مصداق بیان نمایند دقیقا شورای شهر که ایشان نیز عضوی از این مجموعه است در چه موارد خاصی مردم را امین ندانسته است ؟

 

شنیده میشود برخی از کارکنان فعلی و بازنشسته شهرداری برازجان خودرا برای انتخابات شورای شهر 1400آماده می کنند از ارسطو قائدی،روح اله قاسمی ،رسول استاد زاده و....نام برده می شود

ساحل تنگستانی رئیس شورای شهر برازجان و نوید متین عضو شورای شهر برازجان تاکنون اعلام قطعی جهت حضور در شورا نداشته و هادی دشتی دیگر عضو شورای برازجان عدم حضور قطعی خودرا اعلام کرده اند .

در رویدادی بی سابقه نسبت به سالهای قبل حرکت قابل رصد چندانی جهت آمادگی چهره های مطرح برای عضویت در شورای شهر بوشهر به چشم نمی آید

تاکنون از اعضاء فعلی شورا و برخی چهره های کمتر شناخته شده در محافل عمومی نام برده میشود ،هرچند احتمال فراوان وجود دارد در ماه های آینده شاهد ورود جدی افراد شناخته شده در ماراتن انتخاباتی شورای بوشهر باشیم .

بزودی عملیات آغاز اولین مرکز تخصصی درمانی چشم در برازجان خواهیم بود ،با کار خداپسندانه و نیکوی دکتر شجاعی کار احداث این مرکز که خبری خوش برای مردم استان بوشهر و استانهای همجوار است آغاز میشود عده زیادی از مردم برازجان جهت اهداء زمین اعلام آمادگی کرده و فرماندار دشتستان بطور جدی پیگیر تسریع در این امر مهم است .

از دالکی خبر می رسد:عباس تدین ،روح اله جوکار و عصمت دانش اعضاء فعلی شورا  قصد ورود به عرصه انتخابات شورای شهر دالکی را دارند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شنیده ها

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار