نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 بهمن 1399 - 23:40

نوای جنوب:نوای جنوب:در این هفته همهٔ تیم‌ها برای دیر جنگیدند. سپاهان خورموج بعد از هفته‌ها رنگ دومین امتیاز را دید. این تیم نگذاشت آبی‌پوشان تنگ زرد صاحب هر سه امتیاز شود.

نوای جنوب:در این هفته همهٔ تیم‌ها برای دیر جنگیدند. سپاهان خورموج بعد از هفته‌ها رنگ دومین امتیاز را دید. این تیم نگذاشت آبی‌پوشان تنگ زرد صاحب هر سه امتیاز شود. این بازی یک بر یک به اتمام رسید. سکان دست و پا شکسته به کنگان رفته بود ولی با همین وضعیت هم موفق عمل کرد و در مقابل قائم آرامیس بدون گل مساوی شد. آبی‌دلان پرافتخار بنه‌گز و ابوذر کنگان هم ۲ بر ۲ مساوی شدند تا راه تیم‌های دیری برای رسیدن به صدر جدول هموار شود.

صفا دیر تیمی که برای ماندن آمده بود حالا به تنهایی در صدر است. شاگردان عباس کمالی با شکست یک بر صفر سپاهان هلالی بوشهر صدرنشین مسابقات شدند. سرخ‌دلان دیر هم در این هفته پیروز شد. نماینده دیر با شکست دو بر صفر سرخ‌پوشان دیلمی خود را به صدر نزدیک کرد‌.

صفا دیر، دیر و بدون تمرین آماده وارد به لیگ شد ولی وقتی در هفته‌های اول نتایج خوبی به دست آورد امیدوار به ماندن در لیگ شد. حالا نتایج در لیگ به شکلی رقم خورده است که شرایط برای قهرمانی صفا مهیاست. صفا در هفته هفتم میهمان سپاهان هلالی بوشهر بود. این دیدار با گل بهنام رحیمی بهترین گلزن صفا به اتمام رسید. بهنام رحیمی در دقایق اولیه یک ضربه پنالتی را از دست داد ولی در نیمه دوم با گلی که به ثمر رساند صفا را در صدر جدول نگه داشت. در این بازی سپاهان هم در دقیقه ۴۰ یک ضربه پنالتی را تجربه کرد. حمید حیدری سنگربان صفا دروازه خود را بر روی این پنالتی بست تا بهترین خط دفاعی لیگ در این بازی گلی دریافت نکند.

عباس کمالی مربی جوان صفا در بعضی از بازی‌ها به زمین می‌رود ولی وقتی پشت خط است آرام و قرار ندارد. کمالی و صفا در یک قدمی اولین قهرمانی دیر در لیگ استان قرار دارند.

سکان در روزی که نصف و نیمه به کنگان رفته بود مانع رسیدن خط حمله قائم آرامیس کنگان به گل شد تا کنگانی‌ها باز هم از صدر فاصله بگیرند. دیدار بدون گل شاگردان مسعود احمدی و کاظم خرم برای سکان ارزش فراوانی داشت. در این بازی قلب دفاع سکان با ترکیب امید شوشتری و میثم خدری روز سخت اما موفقی داشت. در قائم آرامیس بهنام نظرزاده روز خوبی داشت ولی خوب بودن نظرزاده هم نتوانست گره مشکلات قائم آرامیس را باز کند.

علی‌رضا حیدری جوانی‌ست که می‌تواند آینده را از آن خود کند. حیدری در خط دفاعی سکان بدون اشتباه کار کرد.

سپاهان خورموج در این هفته دو امتیاز حساس و حیاتی از آبی‌پوشان تنگ زرد کم کرد تا تنگ‌زردی‌ها هم با حسرت به صدر جدول نگاه کنند. در این دیدار حمید عبدویی برای تنگ زرد گل زد و رضا رضاییان هم آقای کرد اما حاصلی جز مساوی نداشتند.

سپاهان خورموج بعد از چند هفته بد، یک مساوی گرفت، این مساوی نقش مهمی برای ماندن خورموج در لیگ بازی خواهد کرد.

محمدرضا منصوری برای سپاهان گلزنی کرد و حسین کبیری هم خوب بود.

سرخ‌دلان پارسه دیر مانند صفا دیر تنها پیروزهای این هفته لیگ بودند. سرخ‌دلان ۲ بر صفر سرخ‌پوشان دیلم را شکست دادند. بازی خوب محمد غربی در خط دفاعی دیر و صابر احمدی در خط میانی برتری را به دیر داد. محمد تیموری و علی غلامی گلزنان دیر در این دیدار بودند.

ابوذر کنگان و آبی‌دلان بنه‌گز مساوی کردند. این مساوی هم برای دیری‌ها بود. ابوذر و آبی‌دلان ۲ بر ۲ مساوی شدند. نتیجه این دیدار هر دو تیم را از صدر دور کرد.
در این دیدار نیمه نخست گلی در بر نداشت ولی در نیمه دوم مجتبی غلامی بنه‌گز را پیش انداخت. این گل با ضربه یعقوب احمدزاده پاسخ گرفت. میزبان در ادامه با گل محمدرضا برسان پیش افتاد. این گل تا دقیقه ۹۰ پا بر جا بود ولی ضربه اسحاق چوری تعادل را در نتیجه برقرار کرد.

خط میانی ابوذر در این دیدار بهترین عملکرد را داشت. هماهنگی جواد صداقت، یعقوب احمدزاده و مصطفی انصاری عامل اصلی در نتیجه مساوی بود.

یادداشت: مرتضی خضری



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فوتبال دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار