نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 دي 1399 - 10:25

نوای جنوب:فراخوان‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از پنجشنبه در بندر بوشهر اردو زدند تا خود را برای مسابقات جام بین قاره‌ای آماده کنند.

نوای جنوب:این اردو با فراخوان ۱۷ بازیکن از پنجشنبه ۴ دی در بوشهر آغاز شد که پس از انجام آزمایش کرونا و استراحت، از امروز شنبه ۶ دی بازیکنان تمرین‌های خود را زیر نظر سرمربی و مربی تیم ملی در مجموعه ورزشی ساحلی دهکده گردشگری بوشهر آغاز کردند.
 
عباس هاشم‌پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در کنار این تمرین به خبرنگار صداوسیما گفت: این اردوی ۹ روزه تا ۱۳ دی با هدف آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات جام بین قاره‌ای که اسفند امسال در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود برپا شده تا بازیکنان تیم ملی پس از ۹ ماه دور از هم بودن، آمادگی تیمی خود را بالا ببرند.
 
او در ادامه افزود: هوا در بوشهر عالی است و از شرایط میزبانی بوشهر و زمینی که در اختیار ما گذاشته‌شده راضی هستیم و امیدواریم بتوانیم نام ایران را مانند همیشه سربلند کنیم و مقام خوبی به‌دست آوریم تا به جهان نشان دهیم فوتبال ساحلی ایران زبان‌زد است.
 
هاشم‌پور گفت: پس از آن که پارسال سال خوبی برای فوتبال ساحلی ایران بود و توانستیم در المپیک ساحلی سوم شویم و مقام قهرمانی مسابقات بین قاره‌ای را به‌دست آوریم، برنامه داشتیم که این آمادگی ادامه داشته باشد، اما همه‌گیری کرونا همه چیز از جمله فوتبال ساحلی را به تعطیلی کشاند؛ هرچندکه لیگ برتر کشورمان برگزار شد و ما همه بازیکنان را زیر نظر داشتیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران افزود: بازیکنان جوان خوبی در لیگ برتر توانمندی‌های خود را به‌نمایش گذاشتند و در این اردو از چهار بازیکن جوان که در تیم‌های خود خوب کار می‌کردند به اردو فراخوان شدند.
 
هاشم‌پور گفت: بر پایه برنامه‌های قبلی، جام بین قاره‌ای اسفند در امارات متحده عربی، المپیک ساحلی فروردین در چین و بازی‌های آسیایی و سهمیه جام جهانی اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد که ما خود را برای همه‌ی این رقابت‌ها آماده می‌کنیم.

اردوی تیم ملی فوتبال سحلی در بوشهر
 
اردوی تیم ملی فوتبال سحلی در بوشهر
 
اردوی تیم ملی فوتبال سحلی در بوشهر


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فوتبال ساحلی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار