نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 دي 1399 - 10:16

نوای جنوب:رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: کولاک شدید در گردنه الماس همچنان ادامه دارد و مردم از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

نوای جنوب:معروف خسروی در خصوص عملیات برف‌روبی محور خلخال به اسالم اظهار کرد: بارش برف که از صبح‌دم امروز آغاز شده در محور‌های کوهستانی موجب بروز کولاک شدید و اختلال در تردد شده است.


وی افزود: از بعدازظهر نیز به دفعات، محور خلخال به اسالم تیغ‌زنی و در بقیه محور‌ها نیز عملیات برف‌روبی و تیغ‌زنی انجام شده، ولی به رغم بارش سنگین برف، همچنان تلاش برای باز نگه داشتن محور‌های روستایی اصلی و بین شهری ادامه دارد.

نجات سرنشینان خودرو‌های گرفتار در کولاک

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال از غافل‌گیری مسافران در محور خلخال به اسالم خبر داد و تشریح کرد: ده‌ها خودرو گرفتار در برف که به علت همراه نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، متوقف شده بودند به همت راهداران و امدادگران از کولاک شدید نجات یافتند.

خسروی از ادامه طرح زمستانی در محور‌های مواصلاتی خبر داد و گفت: مسافران و مترددین از شهرستان خلخال از سفر‌های غیرضرور پرهیز و در صورت تردد حتماً زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

گفتنی است؛ در حال حاضر تمام محور‌های ارتباطی شهرستان خلخال به مرکز استان اردبیل و گیلان، باز بوده و فقط محور پونل به خاطر ریزش بهمن از آذر ماه مسدود است.


کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
» تصاویر/ جاده اسالم خلخال [بيش از 4 سال قبل]
برچسب ها:
خلخال

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار