نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 آبان 1399 - 08:24
در نشست روزگذشته با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس و مسئولین آموزش و پرورش:

نوای جنوب:نوروزی افزود:احیای دانشگاه فرهنگیان در حوزه دشتستان،تقویت زیرساختهای درمانگاه فرهنگیان و احیای مدارس شبانه روزی که به مدارس عادی تبدیل شده اند از دیگر مواردی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

نوای جنوب:اجرای ۹۰ پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش در ۷ سال گذشته/جهت نوسازی ۳۴ مدرسه تخریبی شهرستان  از ظرفیت مجمع خیرین مدرسه ساز استفاده شود/در حال حاضر  ۱۱ پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش در حال اجراست/تقدیر از فرهنگیان به عنوان مدافعان علم در شرایط کرونایی*


نشست مشترک فرماندار دشتستان،نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی،مدیران کل آموزش وپرورش،نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر و مدیران مناطق ۴ گانه دشتستان با موضوع ارتقای آموزش و پرورش دشتستان در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری برگزار شد.
فرماندار دشتستان در این نشست با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه و نقش آن در توسعه و پیشرفت اظهار داشت:نگاه ما این است که باید به آموزش و پرورش اهتمام ویژه داشت زیرا این نهاد،کانون انتشار دانایی است و توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در گرو نگاه ویژه به آموزش و پرورش و تقویت آن است.
فتح الله نوروزی از اجرای ۹۰ پروژه عمرانی در دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش خبر داد و ابراز داشت:از سال ۹۲ تا نود و هشت،۹۰ پروژه عمرانی در قالب ۲۸۲ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در سطح شهرستان اجرا شده است و در حال حاضر نیز ۱۱ پروژه عمرانی در قالب ۴۰ کلاس درس در حال اجراست که امیدوارم در دهه فجر سالجاری شاهد افتتاح آنها باشیم.
رئیس شورای آموزش و پرورش دشتستان از نگاه ویژه به آموزش و پرورش در سطح شهرستان سخن گفت و ابراز داشت:تلاش کرده ایم در اعتبارات دشتستان نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشیم و در سالجاری نیز بیش از ۱۰ میلیارد تومان در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت ارتقای آموزش و پرورش تصویب شده که امیدوارم با تخصیص این اعتبارات شاهد رشد و توسعه بیشتر علم و دانش در گستره شهرستان باشیم.
فرماندار دشتستان بیان داشت:از دیگر مواردی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت موضوع نیروی انسانی آموزش و پرورش اعم از حق التدریسی ها،قراردادی ها و غیره بود که مقرر شد به وضعیت این عزیزان رسیدگی شود.
نوروزی افزود:احیای دانشگاه فرهنگیان در حوزه دشتستان،تقویت زیرساختهای درمانگاه فرهنگیان و احیای مدارس شبانه روزی که به مدارس عادی تبدیل شده اند از دیگر مواردی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

















































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار