نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 آبان 1399 - 13:43
دردسرهای مردم از بدسلیقگی مدیران

نوای جنوب: فراخوان مردم به پست برای دریافت مرسوله های شان در کنار کوچک کردن فضای باجه ها در پست مرکزی بوشهر برخلاف انتظارات می باشد و نارضایتی مردمی را در پی داشته است.

نوای جنوب:با وجود تشدید بیماری کرونا، اما برخی اقدامات شرکت پست بوشهر خلاف دستورالعمل های بهداشتی می باشد.

اخیرا برخی خوانندگان این رسانه نسبت به بسته شدن سالن بزرگ پست مرکزی بوشهر و محدود کردن همه باجه های آن به یک محیط کوچک گلایه مند هستند و از شلوغی و ازدحام پیش آمده نگران می باشند.

پست مرکزی بوشهر در ساختمان فعلی که در اواسط دهه 70 احداث شد، باجه های خود را در سالن بزرگ طبقه هم کف تعبیه کرد که حتی در ایامی که به دلایل خاصی با ازدحام جمعیت مواجه می شد، فضای کافی برای پذیرش مراجعان داشت.

اما در هفته های اخیر، این سالن بزرگ تعطیل و باجه های فعال پست مرکزی در محیط سربسته و کوچکی در ورودی آن سالن خلاصه شده که برخلاف دستورالعمل های کرونایی، به ازدحام جمعیت دامن زده و نشان از بدسلیقگی مدیران این اداره می باشد.

علاوه بر این، مراجعانی که پیگیر دریافت بسته های پستی هستند، به اتاقی هدایت می شوند که با توجه به جداسازی فضای کارکنان از طریق جداره پلاستیکی، مردم ناگزیرند در محیطی 4 متری در کنار هم قرار گرفته و پیگیر کار خود باشند. در پست مرکزی بوشهر نیز حکایت از ازدحام ایجاد شده ناشی از محدود کردن فضای این محل بود، درحالی که انتظار می رود در این شرایط برای سلامت کارکنان و مردم، فضایی که برای خدمات دهی پیش بینی شده افزایش یابد، نه اینکه در اتفاقی عجیب، پست بوشهر برعکس انتظارات عمل کند.

خودتان برای تحویل بسته پستی مراجعه کنید!

علاوه بر این، رویه جدید پست بوشهر مبنی بر اینکه برخی افراد برای تحویل گرفتن بسته های پستی خود مراجعه کنند نیز به ازدحام در مراکز پستی دامن زده و باعث نارضایتی مردم شده است.

دو پیام دریافتی پیرامون همین موضوع را در ادامه بخوانید:

  • من یک فروشنده در شهر خورموج هستم که زیاد با اداره پست سروکار دارم. اخیرا جهت دریافت مرسوله های پستی دچار مشکل شده ام، مثلا امروز عصر با من تماس گرفتند که بیاید اداره پست و بسته هاتون رو تحویل بگیرید! این اتفاق برای بار اول نیست و من بعنوان یک فروشنده همیشه شرمنده مشتری هایم هستم و با توجه به نوع فعالیتی که دارم، اگر بخواهم هر روز مسیر منزل تا اداره پست رو با آژانس طی کنم، عملا از کارم شده و سودی هم برایم ندارد.
  • بسته پستی من چند روز است که در پست گناوه است و به من زنگ می‌زنند که خودت بیا بسته‌ات را بگیر و اگر مراجعه نکنی، شاید تا ۱۰ روز دیگر هم به دستت نرسد. مگر من پول پست که دادم بهم گفتند پول تا اداره‌اش اینقدر می‌شود؟برای دریافت پاسخ از مسئولان پست استان پیرامون گلایه های شهروندان بی نتیجه بود.

    ابتدا به روابط عمومی این اداره مراجعه کردیم که مسئول مربوطه خواستار مراجعه خبرنگار به حراست جهت هماهنگی شد. اما اتاق حراست بسته بود و در ادامه به اتاق مدیرکل مراجعه شد.

    در ادامه، مسئول روابط عمومی وارد اتاق مدیرکل شده و پس از یک دقیقه، از اتاق بیرون آمده و گفت: "برای مصاحبه باید هماهنگی های اداری انجام شود و خبرتان می کنیم!"

    به هرحال از زمان شیوع بیماری کرونا، به دلیل غیرحضوری شدن بسیاری از کسب و کارها، فعالیت پست نیز افزایش داشته و عملکرد چندبرابری نسبت به سالیان گذشته رقم خورده، اما شایسته است درباره برخی رویه های جدید نظیر کوچک تر کردن فضای باجه های پست مرکزی یا فراخوان مشتریان برای دریافت بسته های شان که برخلاف توصیه ها برای کاهش مراجعات حضوری می باشد، تجدیدنظر شده و به این بدسلیقگی پایان داده شود.

  • برگرفته از خلیج فارس


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پست

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار